Ten poslední odstavec jste pane Leitnere napsal naprosto přesně,k tomu není co dodat,souhlas na 300%. Bohužel někteří jedinci /naštěstí/ tohle ve svých makovicích asi nikdy nepochopí.
P.S. Ještě že si člověk může aspoň na tom netu trošku zanadávat poněvadž když něco podobného řeknu mezi lidmi tak odpovědí je mi většinou známá věta "cinkali jste klíči tak to máte,takový bor..l co je dnes nebyl ani za komunistů".
O nutnosti zřízení takovéhoto informačního webu jsem přemýšlel již před pár měsíci. Setkávám se s tím denně - lidem chodí složenky na roční předolatné na servisní poplatek (12 x 29,-), chodí jim různé dopisy od CS linku a Skylinku s informacemi o přechodu k Irdetu a když to shrnu, tak jsou z toho téměř všichni zákazníci tumpachoví a stejně zvednou telefon a volají mi (nebo svému sat.technikovi, který jim zařízení prodával a instaloval - zde jde vidět, jak nesmyslný servisní poplatek je a že těch 29,-Kč spíše patří nám)
Web www.snadnyprechod.cz se mi celkem líbí, je zde patrná životodárná sponzorská podpora firmou Mascom, ale někdo tento projekt financovat musí. Původně jsem se domníval, že by takovýto info web zřídil a provozoval přímo server DigiZone, škoda. Takže za mě palec nahoru, i když si myslím, že abonenti satelitních DTH platforem stejně budou více volat než-li dlouze hledat na netu informace. Lidéí v dnešním světě chtějí mít problém vyřešený ještě tu minutu, kdy se o problému dozvěděli :-)
To je zase snůška lží (na tom webu). Co víc k tomu dodat?
Lžou kolem CW lžou kolem "servisního" poplatku, všichni lžou aby ojebali co nejvíc lidí.
Dokud tohle bude těm firmám procházet bez postihu nebo se směšnou pokutou bude to horší a horší.Tyhle velké firmy, banky, mobilní operátoři to prostě zkouší - vyzkouší nějakou sviňárnu, projde to a příště zkusí o stupeň větší.. A takhle to jde od 10 k 5 už roky.