Protože samplování, agregace, absence raw dat a z toho plynoucí omezení (př. zpětné vyhodnocení funnelu, cest apod.), omezení custom variables, takřka nepoužitelná atribuce návštěvnosti ke kampaním.
Real-time analytika je vhodná třeba pro testování implementace, alerty a notifikace.
Ano, pro jednoduchý či osobní web nebo malý eshop je naprosto dostačující. Ale pak je další skupina a sice středně velké, ale i některé velké korporátní/obchodní weby, které nevyužijí kompletní funkce SIteCatalystu, ale GA je z výše uvedených důvodů naprosto nedostačující, protože je potřeba z dat vytěžit daleko více informací. Dosud v tomto segmentu byl YWA, taď tam není nic.
proc je GA hracka? nic lepsiho neni naopak vsechny ty placeny Sitecatalysty atd jsou pro 99pct firem zbytecne. Stejne jako real time data, vy kdyz neco real time v analytice vidite tak hned neco na webu zmenite? To mate velke stesti, u nas takova zmena trva minimalne dny az tydny, takze real time je k nicemu :-)
YWA neuměli využít mezeru na trhu. V současnosti na trhu není v tomto segmentu žádný podoboný skutečně analytický nástroj (real-time hrubá data a na nich založená flexibilní i zpětná práce s nimi). Máme tu teď Google Analytics, což je spíš hračka, potom Google Analytics Premium, resp. Urchin, které jsou cenově úplně mimo, klasiky jako SiteCatalyst, WebTrends, které jsou high-end a pro řadu klientů až zbytečné. Potom tu jsou pokusy jako Woopra, KISSMetrics a asi 150 dalších podobných, které radši nekomentuju, protože jim chybí klíčové a základní funkce.