Hlavní navigace

Za nezrychlené ADSL mohou modemy?

Jiří Macich ml.

Už jsme psali, že část klientů Telefóniky O2 se stále nedočkala slíbeného zvýšení přenosové rychlosti ADSL. Nyní se podle vyjádření operátora zvýšené rychlosti dočkalo 92 procent zákazníků, přestože od uplynutí termínu do kdy měla být rychlost automaticky zvýšena uplynuly již skoro tři týdny. Problém je prý v modemech. Všichni zákazníci totiž ještě údajně nevyužili kupónu na bezplatnou výměnu modemu, který je pro vyšší rychlost nutný. Telefónica prý nyní obvolává tyto klienty a upozorňuje je na…

Už jsme psali, že část klientů Telefóniky O2 se stále nedočkala slíbeného zvýšení přenosové rychlosti ADSL. Nyní se podle vyjádření operátora zvýšené rychlosti dočkalo 92 procent zákazníků, přestože od uplynutí termínu do kdy měla být rychlost automaticky zvýšena uplynuly již skoro tři týdny. Problém je prý v modemech. Všichni zákazníci totiž ještě údajně nevyužili kupónu na bezplatnou výměnu modemu, který je pro vyšší rychlost nutný. Telefónica prý nyní obvolává tyto klienty a upozorňuje je na nutnost výměny stávajícího modemu. Platnost kupónů byla prodloužena o tři měsíce. Podle našich informací však zvýšení rychlosti nezaznamenali ani klienti, kteří mají adekvátní modem. Rychlost si můžete změřit pomocí našeho speedmetru (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?