Vlákno názorů k článku Zablýsklo se na lepší časy v internetové telefonii? od appofis - Tak přejdi na 802.cz. Používám X-Lite 2 a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2009 16:01

    appofis (neregistrovaný)
    Tak přejdi na 802.cz. Používám X-Lite 2 a ještě ani jednou se mi nestalo, že by X-lite nefungoval!
  • 15. 1. 2009 14:32

    kokoska.rokoska (neregistrovaný)
    No jo, no. To neni prilis prekvapive protoze:

    1. Snom patri k tomu absolutne nejlepsimu, co lze na trhu ziskat.
    2. CISCO do svych telefonu jeste zdaleka "nestihlo" implementovat vse z know-how Sipury (kterou kopilo, ani ty produkty prodava pod znackou Linksys), takze kvalita je... proste CISCO :-)

    Hezky den!
  • 15. 1. 2009 11:31

    astray (neregistrovaný)
    Mám VoIP telefon Snom 190 a nemůžu si stěžovat. Nějaké zaseknutí jsem v životě nezažil, kvalita hovoru dobrá a dá se připojit i hands free.

    V práci mám Cisco 7940G a s tím jsou problémy každou chvíli.
  • 15. 1. 2009 9:35

    trAble (neregistrovaný)
    VoIP používám už poměrně dlouho. Ale! Měl jsem ADSL na venkově - rychlost maximální možná 1 Mbps / 100 kbps, pingy různé. Telefonní linka nefungovala (buď telefon, nebo net), takže VoIP bylo jediné řešení. Kvalita ADSL ale byla tak nízká, že VoIP bylo mnohdy až téměř nesrozumitelné (ha-loo). Nakonec jsem přešel na WiFi, kde platím podstatně méně a mám rychlost 1,5 Mbps / 750 kbps a VoIP tu funguje skvěle (VoIP operátor tedy za nízkou kvalitu přes ADSL skutečně nemohl). Bohužel VoIP téměř nevyužiju. Nemám moc komu volat. Využití se ještě snížilo poté, co jsem kvůli pokrytí přešel s mobilem k O2 a dostal za litr tarif s neomezeným voláním v rámci sítě O2 (na mobily i pevnou).

    Problém ale vidím v HW. Nastavit bránu není zrovna nic jednoduchého a i když je nastavená, už se mi za ty tři roky, co bránu Linksys mám, několikrát stalo, že telefon prostě nefungoval - bylo nutné restartovat. SW telefon X-Lite má potíže o něco častěji. To obyčejný telefonprostě funguje, nebo nefunguje. A to bude dost zásadní pro běžné uživatele, kteří se o nic nechtějí starat.

    Navíc je nastavení služeb a jejich vysvětlení konkrétně u Ha-loo dosti nepřehledné. Nastavoval jsem si jejich ústřednu. Myslím, že nejsem žádný zelenáč (ale ani profík), a měl jsem co dělat to tak nějak pochopit a metodou pokus/omyl si to nastavit, že to tak nějak funguje (ale nevím jestli řesně tak, jak jsem si přál). Pokud ale chtějí běžné uživatele, musí vše zjednodušit. To ale platí třeba i pro O2. Dohledat na jejich webu nějakou konkrétní službu a přehledný postup jejího nastavení je dost náročný úkol.

    Co bych si tedy přál? VoIP operátora, který nabízí přehlednou nabídku služeb s dobrou administrací, přesným a jednoduchým popisem nastavení nejpoužívanějšího HW a SW a služby, na které jsme zvyklí z mobilů... A také - přehledné na netu dostupné vyúčtování a ovládání účtu včetně možností posílání SMS apod.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).