pokud vim, tak kdyz navstivim ruzne stranky (ruznych sluzeb) pod domenou atlas.cz nebo centrum.cz tak se zapocitam jako 1 unikatni navstevnik...
kdyz navstivim ruzne sluzby seznamu, kazda na jine domene, u kazde se prictu jako unikatni... a kdyz to pak nekteri (kteri nemaji zapotrebi vsechno cpat pod jednu domenu sectou), tak to vypada, ze maji navstevnost co se tyce unikatnich navsteniku obrovskou...
beru-li v potaz pouze navstevnost webu, jsou vetsi treba estranky.cz a to je prvni projekt, ktery me napadl...muze jich byt vic, jen se o nic nemluvi..
Ale nikoho nezajima navstevnost tohoto webu. Toto je clanek o navstevnostech portalu, nikoliv o TOP webech ceskeho internetu z hlediska navstevnosti. Divne, ze vam to uniklo, protoze se to pise v prvnich odstavcich clanku.
A pokud si mam fakt rypnout, estranky ani omylem nedosahuji navstevnosti jiz zminovanych portalu. Asi vas ohromila veta z estrank:
"Weby našich uživatelů přilákaly více než 3,4 mil. návštěvníků"
coz ani slovem nenaznacuje, ze estranky.cz maji takovou navstevnost. Takovou navstevnost maji weby uzivatelu, ktere bezi na estranky.cz, a to ani omylem neni navstevnost webu estranky.cz jako takoveho. Nehlede na to, ze ta navstevnost je pravdepodobny prosty soucet navstevnosti, tzn. lide,kteri navstivili dva weby z estranky.cz jsou zapocitani dvakrat.
Pouze podotknu, že podobně počítá Seznam :) Člověk přijde na HP Seznamu, následně klikne na odkaz Novinky.cz a je započítán, klikne na Super.cz a je započítán. Klikne na Sport.cz a je započítán. Chytré to řešení.
Uživatel, který navštíví doménu estranky.cz (a třeba i další weby uživatele) je započítám pouze jednou. Uvěřte si to u provozovatele, než něco napíšete.
No vidim, ze diskuse neni jednoducha.-)) Jak snadno se dokaze ctenar rozcilit, kdyz nekdo jiny napise svuj nazor....
Skoro je lepsi nic nepsat co?
Osobne si myslim, ze zajimave je proste to, ze estranky maji navstevnost velkou a hotovo...z pohledu inzerentu to muze byt zajimave a je jedno jestli lezou na titulku estranek nebo i jineho webu....maji proste dost impresi a pokud si tam treba inzerent zada reklamu, uvidi ji obrovske mnozstvi uzivatelu...o cene ani nemluvim...skoda jen ze nemaji cenik...me by treba zajimalo kolik by takove reklama stala a co by mi prinesla....
Sice se traduje, že estranky.cz používají jen teenageři na mp3 a tokio hotel, ale není to pravda. Je tam spoust webů s cestovatelskou tématikou nebo rodinné weby.
Inzerci na estranky.cz jsem vyzkoušel a konverzní poměr dosáhl i 10%!
Myslím si, že by Vám mnoho nepřinesla. Zobrazení hodně, ale účinek minimální. Domnívám se, že jde o podobný případ jako webzdarma.cz, ale mohu se plést.
Podle mě je webzdarma o něčem úplně jiném....tam musím umět programovaci jazyk, coz neumim....na estrankach nemusim umet nic a web mam za 10 minut hotovy....navic jsem ted na webzdarma koukal a zadny vyvoj tam videt neni....posledni novinka je z cervence...(((
Reklamní potenciál rozhodně nulový není :)
A cílových skupin je dost... . Stačí si zjistit obsahy webů a zaměření - např. teenageři, maminky na mateřské dovolené, cestovatelé, fotografové ...
Ano, pokud by nabízeli reklamu pouze pro určité, obsahově stejné weby, pak zde reklamní potenciál je. Ale mají pak tyto weby návštěvnost (1 větev estranek), která stojí za řeč?
Statistiky uvedené v aktualitách vyjadřují celkovou návštěvnost na doméně estranky.cz (zdroj Google Analytics). Nejedná se o součet návštěvnosti stránek uživatelů.
Cílem zvěřejnění grafu bylo ukázat našim uživatelům dlouhodobější vývoj návštěvnosti. Inzerenty zajímají uplně jiná čísla. Zanedlouho budou k dispozici i čísla auditovaná podle cílových skupin.
S cílením na obsahově stejné weby samozřejmě počítáme a budeme nabízet. Čísla o návštěvnosti těchto sekcí budou také k dispozici.
Náš reklamní systém je schopen cílit nejen na tyto sekce, ale klient si může vytvořit vlastní portfolio konkrétních stránek na kterých chce reklamu zobrazovat.
eStranky.cz mají navíc další výhodu, inzerent není omezen jedním reklamním formátem.
Gratuluju k hezké návštěvnosti, ale interpretujete ji mylně.
"Visit" (jichž máte podle obrázku 3,4 milionu) není návštěvník, ale návštěva. Je to dost podstatný rozdíl, neboť jeden návštěvník může v průběhu měsíce udělat spoustu návštěv.
No tak jste se tady skvele pochvalili. Tu anonymne tu ne.
Kdyz k vam vlezu, prvni co me uderi do oci je font ukradenej z bloggeru.
Nejak nam ty diskuze upadaji. Misto toho aby se clovek neco zajimaveho dozvedel, tak se musi probirat PR kecy. Ty statistiky navic vypadaji hodne podezrele, asi pozadam google o prezkum, jestli se pocitaci kod pouziva v souladu se smlouvou.
Místo návštěvníků bych používal "počítač", protože na jednom počítači může dělat více lidí. V mém okolí všichni, kdo mají počítač, jsou na něj minimálně dva..
Bylo by lepší nemuvit než plácat hlouposti. Řečeno jinak čloěk by neměl mluvit do něčeho o čem nic neví, což mi češi s oblibou děláme. V tomhle se musím seznamu zastat , jako jedinný portál v této republice nesčítá služby dohromady.