Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Zákazníky e-shopů ve vztahu k dopravcům trápí nejvíce fingovaný pokus o doručení Českou poštou od amazon - Bohužel jsou poškozeni i prodejci, protože pokud eshop...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 6. 2012 21:56

    amazon (neregistrovaný)

    Bohužel jsou poškozeni i prodejci, protože pokud eshop prochází hodnocením zákazníků na Heurece, tak v případě neoznámení zásilky, nad čímž obchodník nemá kontrolu, uživatel stejně umístí na server negativní hodnocení a Váš těžce získaný certifikát jde k ledu. Ta certifikace je poměrně blbě udělaná a autoři by se měli zamyslet, než jim někdo vypálí rybník. Pokud naštvou dostatečné množství obchodníků, jednou někdo přijde s lepším konceptem.

  • 4. 6. 2012 13:07

    Fido (neregistrovaný)

    No většina prodejců pošle nějakou informaci (obvykle mailem) kdy a jakým kanálem byla zásilka odeslána a to včetně čísla zásilky.
    Někteří to ovšem nedělají a pak se nemůžou divit, že se to zákazníkům nelíbí. Sice chápu, že tím tak nějak suplují služby dopravců, kteří na to kašlou ale zákazník pak ví, na čí straně je problém.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).