No, my třeba teď přes celé prázdniny nabízíme hotový eShop www.biz4U.cz za 9.000 Kč, který netvrdím že už je zcela dokonalý (který na světě je?), ale funguje přes 4 roky, zvládne i tisíce položek a sto miliónů Kč obratu ročně, co chtít více?
V té základní ceně ovšem není vlastní design a propojení na účetnictví, což však menší firmy s pár desítkami objednávek denně ani nepotřebují.
Za hlavní přínos našeho řešení považuji, že skutečně do týdne může i sebemenší firma začít prodávat, grafiku si může dotvořit časem, třeba i vlastními silami, nevydělávají-li zatím na drahého grafika.
Druhou předností eShopu biz4U pro menší firmy může být právě jednoduché a intuitivní ovládání ze strany obsluhy, takže se kvůli eShopu nemusí přijímat další pracovník (pracovníci), jak tomu u mnoha jiných řešení je. Firma tedy ještě ani neprodá jediný kus zboží a náklady naskakují, ty mzdové snad nejznatelněji.
S naší nízkou cenou je to jednoduché, nepotřebuje-li zájemce - nový provozovatel žádné další úpravy, eShop už je hotový a nic nového se programovat nemusí. Naopak zisk zbylý po odečtení nákladů na implementaci poslouží k možnosti doprogramování nových užitečných funkcí pro všechny stávající i nové provozovatele.
Stejně tak přece existují poměrně dokonalá, avšak levná "krabicová" řešení dostupná za pronájem do tisíce korun měsíčně, kde přece nelze argumentovat cenou práce programátora na hodinu, když ten svůj eShop ta firma má hotový už mnoho (na Česko) let a jen ho v průběhu let mírně "došolíchává".
Nevýhodu takového řešení už autor článku zmínil, je to zejména malá či nulová ochota takového "krabicového" dodavatele cokoliv měnit či upravovat, zatímco u nás může eShop růst (zdokonalovat se) spolu s firmou provozovatele eShopu.
Samozřejmě že pokud hledá eShop firma s účetnictvím v SAPu (pro neznalé = program za milióny Kč), nelze jí dodat funkční řešení eShopu napojeného na SAP za 9.000 Kč, tam budou potřeba náročné individuální úpravy a cena pak bude logicky v řádu stotisíců Kč.
Znám však český eShop za 350 tisíc Kč od certifikovaného partnera Microsoftu, který ještě ani po roce nefunguje ani trochu (po kliku na výrobek A uvidí zákazník výrobek B a pod.!), má třetinu funkcí co ten náš eShop a provozovatel té hrůzy má oči pro pláč, protože po tak vysoké investici nemá sílu od toho dodavatele odejít a vrazit stejné či větší peníze do jiného řešení (s možností opět obdobně pohořet) ...
No, my třeba teď přes celé prázdniny nabízíme hotový eShop www.biz4U.cz za 9.000 Kč, který netvrdím že už je zcela dokonalý (který na světě je?), ale funguje přes 4 roky, zvládne i tisíce položek a sto miliónů Kč obratu ročně, co chtít více?
V té základní ceně ovšem není vlastní design a propojení na účetnictví, což však menší firmy s pár desítkami objednávek denně ani nepotřebují.
Za hlavní přínos našeho řešení považuji, že skutečně do týdne může i sebemenší firma začít prodávat, grafiku si může dotvořit časem, třeba i vlastními silami, nevydělávají-li zatím na drahého grafika.
Druhou předností eShopu biz4U pro menší firmy může být právě jednoduché a intuitivní ovládání ze strany obsluhy, takže se kvůli eShopu nemusí přijímat další pracovník (pracovníci), jak tomu u mnoha jiných řešení je. Firma tedy ještě ani neprodá jediný kus zboží a náklady naskakují, ty mzdové snad nejznatelněji.
S naší nízkou cenou je to jednoduché, nepotřebuje-li zájemce - nový provozovatel žádné další úpravy, eShop už je hotový a nic nového se programovat nemusí. Naopak zisk zbylý po odečtení nákladů na implementaci poslouží k možnosti doprogramování nových užitečných funkcí pro všechny stávající i nové provozovatele.
Stejně tak přece existují poměrně dokonalá, avšak levná "krabicová" řešení dostupná za pronájem do tisíce korun měsíčně, kde přece nelze argumentovat cenou práce programátora na hodinu, když ten svůj eShop ta firma má hotový už mnoho (na Česko) let a jen ho v průběhu let mírně "došolíchává".
Nevýhodu takového řešení už autor článku zmínil, je to zejména malá či nulová ochota takového "krabicového" dodavatele cokoliv měnit či upravovat, zatímco u nás může eShop růst (zdokonalovat se) spolu s firmou provozovatele eShopu.
Samozřejmě že pokud hledá eShop firma s účetnictvím v SAPu (pro neznalé = program za milióny Kč), nelze jí dodat funkční řešení eShopu napojeného na SAP za 9.000 Kč, tam budou potřeba náročné individuální úpravy a cena pak bude logicky v řádu stotisíců Kč.
Znám však český eShop za 350 tisíc Kč od certifikovaného partnera Microsoftu, který ještě ani po roce nefunguje ani trochu (po kliku na výrobek A uvidí zákazník výrobek B a pod.!), má třetinu funkcí co ten náš eShop a provozovatel té hrůzy má oči pro pláč, protože po tak vysoké investici nemá sílu od toho dodavatele odejít a vrazit stejné či větší peníze do jiného řešení (s možností opět obdobně pohořet) ...