Vlákno názorů k článku Zakládáme e-shop: aplikace, hosting, volba sortimentu od Eliška - Ještě bych doplnila ke svému předchozímu příspěvku jednu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2006 8:08

    Eliška (neregistrovaný)
    Ještě bych doplnila ke svému předchozímu příspěvku jednu věc. Velká nevýhoda krabicovek je nemožnost napojení na ekonomické systémy. Neříkám, že to nejde, ale je to problém. Zakázkové řešení (pokud je firma schopná to udělat) je většinou bez problémů propojitelné s jakýmkoli informaqčním nebo ekonomickým systémem. A co si budeme povídat. Firma, která chce prosperovat a růst, musí nějaký systém mít. Dělat faktury na koleně je neskutečná časová ztráta.
  • 24. 7. 2006 11:03

    Danny:S (neregistrovaný)
    Presne to jsem chtel napsat také.

    Autor uplne opomenul provazanost s ekonomickymi a ucetnimi systemy. A to je podle me hned na druhem nebo tretim miste po funkcnosti a designu.

    Pokud chci realizovat stovky (i desitky) objednavek mesicne, tak je pro me zivotne dulezite, abych nezanasel faktury vystavene e-shopem rucne do nejakeho ucetnictvi a pokud prodavam i jinak nez jen na dobirku (promo faktura, karta, paypal) aby system dokazal sam (nebo po zalogovani po stisknuti tlacitka) pres SSL nahlizet on-line na ucet do banky , nebo jeho kopie do ucetniho systemu a sam sparoval dosle platby.

    Jinak dobry serial, ale toto tema autor opomenul.

    Dale bych se treba zminil (autor se treba zmini v dalsi casti) o tom - balime tiskneme adresy nosime na postu. Pri narustu objednavek to muze dalsi uzke hrdlo u ktereho se ukaze jak je shop schopny.

    Uvittal bych kdyby v dalsi casti jeste bylo neco o reklame - propagujeme E-shop.
  • 24. 7. 2006 11:40

    Marcel Kupka (neregistrovaný)
    Ano, tohle téma opravdu zůstalo opomenuto, zmíněno bude v příštím díle...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).