Přesně tak.
Poslední větší inovací Seznamu byly kompletně okopírované AdWords, lokálně zvané Sklik. Sami si na to netroufli, muselo to pro ně udělat Jyxo.
O aktuálním "vývoji" fulltextu nejlépe vypovídá http://fulltext.sblog.cz/ kde se pár jednotlivců vývojářů doprošuje otestování zabugované vývojové verze zdarma od veřejnosti.
Tento vývoj šlo ovšem předpokládat od začátku. Firemní politika Seznamu je totiž duševní krádež a neomalené kopírování (na úplném začátku bylo okopírované Yahoo včetně podoby ikonek). Taková firma nemůže mít dobrou budoucnost.
Seznam předvedl největší promrhání potenciálu po roce 1989, to mě na tom mrzí.
Oborově to samozřejmě nesedí, ale zkusim to opsat příkladem: je to jako kdyby si Škodovka po úspěchu Felicie řekla, že to vlastně stačí, zastavila vývoj a místo mozků najala armádu prodavačů reklamy. Seznam je 10 let starý auto, který v roce 2011 dostalo boční airbag (imap). Co na to říct? Myslíte si, že by Škodovka dneska existovala? Samozřejmě, že ne. Na trhu s auty se zákazníci chovají racionálně.
Příklad je to přitaženej za vlasy, ale ilustruje podstatu Seznamu od roku 2000.