Navíc ČT zřejmě považuje svoje diváky za totální dementy neschopné samostatně si nastavit hodiny ze SELČ na SEČ a proto dnes (opět jako vždy) mrší každý vysílaný film vložením nejméně dvojího upozornění na změnu času. Tak pozor, naši dementní diváci, nezapomeňte si přenastavit hodiny! Fakt super mít filmy nahrané se všemi nesmysly vynalezenými ČT …
Tak komerční televize s reklamou mne vůbec nezajímají, protože právě kvůli té reklamě jsou pro mne dávno nesledovatelné a k tomu ještě přidaly vysílání pouze v SD s natolik tragickým datovým tokem způsobeným nacpáním neuvěřitelného počtu stanic do jednoho kanálu, takže se jedná o zoufalé obrazové mazanice nesledovatelné člověkem neochotným totálně si tím zlikvidovat zrak.
Ovšem velmi mne zajímá, jak je to s "pimprlovou" reklamou na ČT1 - naposledy mě neuvěřitelně vytočili tím, že do začátku pořadu začali vkládat vpravo dole dva obrázky s "poděkováním" divákům za placení poplatků. Příkladem je poslední díl Případů 1. oddělení - Střihač: délka 59:01, 03:20-03:33 vpravo dole obrázkové "poděkování" divákům, 53:35-53:45 tamtéž info o dostupnosti v iVysílání, tamtéž 56:25-56:45 info o dalším vysílaném pořadu, 57:50-58:00 přes celý spodek reklama na kalendář (!).
Zkusil jsem si představit analogii v rozhlasovém vysílání, např. na ČRo D-dur ;-) …
Podle mne ČT nesmí do pořadů vkládat reklamu a toto všechno je reklama a navíc soudím, že to, co provádí, je projevem neúcty k vysílanému pořadu a funguje to pouze jako "iritovadlo" diváků …