Neverim vlastnim ocim, Jirka Lahvicka tu jiz taky v tom smeru neco napsal, je to ale jeste dost jemne. Pan autor se asi zblaznil nebo byl v poradnem deliriu, kdyz ten clanek psal.
Uz jen treba ta zminka o starem matadorovi Mr.Linxovi.
A kde autor nechal Billboard.
Ten ma prece vice uverejnenych reklam nez vsechny ostatni rekl. site dohromady.
Neni nahodou tento clanek nejakym PR vytvorem v neci prospech ?
Ale takovou oblbovarnu jsem teda jiz dlouho necetl.
Billboard toci polovinu sveho poctu v buttonkach a ctvercovych bannerech, tedy v jakemsi odpadkovem kosi banneroveho prostoru s klikatelnosti zadna cela nula nic. iAudit v tomto skutecne srovnava hrusky s jabkama.
:o))) A jak to vite, Rudo? Mozna mate jine informace nez my, ale mohu Vam duverne sdelit, ze podle auditu, kdybychom umazali ikonky a ctverece (ktere mimochodem maji casto lepsi uspesnost nez bannery prouzkove), tak budeme porad c. 1 :o)
A zrejme proto, ze je to odpadkovy kos impresi to do sve nabidky zaclenuje i konkurence, ted uz to chapu.....