"Chcou" je totéž co "chtěj", ačkoliv ani tím si nejsem tak jistý, protože to zní jako rozkazovací způsob pro 1. osobu, takže to taky moc nedává smysl...
Český Telecom i Tele2 se zase pořádně zesměšnily, ale proč ne, je to zajímavé. :)
Zrovna náhodou jsem ten den byl na tom místě, a docela mě překvapilo, co je to za zeď, tak teď už to vim.
Ano, delaji to vsichni. Napr. i Option One. Na muj primy dotaz mi pani obchodni zastupkyne po telefonu opakovane sdelila, ze je opravdu od Telecomu a az kdyz jsem chtel vedet z ktere konkretni slozky Telecomu je, z ni zacalo lezt, ze vlastne jen "oni pracuji pro telecom".
Je to hruza. Pokud clovek neni z oboru tak celkem moc nema sanci proti temto "obchodnim zastupcum" kteri vedome LZOU.
We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the LIBERALIZATION
TELECOM leave them kids alone
Hey! TELECOM! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.
TELECOM ZAZDIL CO MOHL A TED KDYZ CTU TELECOM 1:0 - CHCE SE MI BRECET :-)))) ZNICENE TELEKOMUNIKACE A KRAVY NA ULICI TO JE VYSLEDEK KTERY NENI VITEZSTVIM
Já mám tedy jinou zkušenost s podstrkováním smluv. Byl to právě ČTc, kdo mé ženě podstrčil smlouvu za účelem zvýšení měsíčního paušálu. 3 měsíce jsem je pak nutil aby to vrátli zpět. Šmejdi jedni žlutí....
Já se těšil, že někdo zařve:
"Kua, co je to za po**anou zeď??? Chlapi, jdem jim tam dát náš nápis..."
"Co tady kua chcou Ti žlutí kanáři???!! To si jako chtějí alelujovat pod naší zdí... hoši... jdem jim natrhnout pr***!!!!"
--
A pak bysme v reklemách viděli jak Telecom alelujuje s monoklama a hábitama od krve :-)))
--
To víte :-))) Konkureční boj je drsný :-)))) LOL
Ja mam tez zkusenost s obchodnimi zastupci tele2. Samotna sluzba me nezaujala ani z desetiny tak jako obchodni zastupkyne - tou totiz byla tak nadherna slecna az se mi tajil dech a s vykoktanim odpovedi ze zajem nemam jsem znacne vahal. O cem presne mluvila nemam ani paru... :)
Chtěl bych záznamník pro případ že neberu hovor (nebo nemám připojený přístroj/počítač), telefonní číslo zvenku ve vybrané lokalitě s ukazováním čísla volajícího a SIP. Nabízí tuto kombinaci někdo?
Podle nepotvrzených zpráv probíhala právě v té chvíli prohlídka budovy pořádaná exkluzivně pro členy vlády a ps pčr. Záchranáři doposud z trosek budovy a okolních parcel (obehnaných zdí, poničenou výbuchem) vyprostili tisíce těl, převážně mrtvých... Áaach...
Po 15ti letech jsem zrušil pevnou linku. Na odchozí hovory využívám firmu wirphone, jako záložní mám fayn. Pro příchozí hovory mám mobil. Mám trvalé wifi připojení, hovory jsou tarifikovány po vteřinách, wirphone nemá ani žádný paušální poplatek, fayn asi stovku. Máte-li internetové připojení se slušnou odezvou, kašlete na Telecom i alternativní operátory.
Dříve jsem platil 1200 měsíčně (služba 60+60), teď provolám tak 400,-. Takže za rok ušetřím skoro deset tisíc.
No, to jste na nej spis mel zavolat policii. Ne ze bych naivne veril ze stim neco udelaj, ale pro tu srandu ... ;) . Sehrajete mensi divadylko o tom jak vas podvedl a jak vas chtel okrast a oni si ho tam nakou tu hodinu nechaji.
Nejhorsi jsou, teda pokud se to za rok nezmenilo, dealeri ceskeho telecomu, co prodavaji ISDN.
Jedne zname potrebovala internet, tak ji sousedka :) protlacila ISDN a to nejen domu, ale i do firmy.
Nejde jen o to, ze ji to bylo doma k nicemu, ale do ambulance ji dala NT+ Elcona! Krap, na kterem se ani nedaji prepojovat hovory. Pritom je to perfektni misto pro 4 portovou PBX - Fritz!X. Tu jsem ji tam ted kupoval, jsou vyuzity 3 porty, a je naramne spokojena...
Vsechni "od kliky" jsou sobecky vycurany hovada!
Je vidět, že ještě neskončila okurková sezóna. Raději bych zprávu typu:
Patnáct minut po desáté dopoledne otřásl pražskou Olšanskou ulicí mohutný výbuch. Podle dostupných informací mohutná exploze zdemolovala budovu polostátního telekomunikačního operátora a další dva objekty v sousedství poškodila. Údaje o obětech na životech zatím nejsou známi, avšak neoficiální informace udávají 100 mrtvých, kteří se tou dobou měli v budově Českého Telecomu nacházet. V troskách zřejmě našli také smrt členové představenstva, kteří v době výbuchu zasedali. Policie se zatím odmítla k případu vyjádřit, známa není ani trhavina, která výbuch způosbila. Na internetu se k explozi přihlásila zatím neznámá skupina, která si říká Gilotina monopolům. Mimořádná tisková konference policejního prezidenta a ministra vnitra byla ohlášena na 14. hodinu.
jenže na webovkách telecomu není o zrušení telefonní linky absolutně ŽÁDNÁ informace. tzn., že zákazník nemá tušení, jak postupovat v případě, že chce od telecomu odejít, jak to bude s vracením přístroje, jestli bude ještě muset platit poslední měsíc, kolik vypojení stojí nebo nestojí, jestli přijde domů technik nebo jestli on musí do telecomu, jak dlouho to tak trvá a těch dotazů je, že by vydalo na pěkné FAQ, které mimochodem telecom má ke každé kravině. samozřejmě: například banky podobnými informacemi rovněž nehýří, ale těžko obhajovat své sviňárny tím, že ostatní jsou taky svině.
přesně tak....umět se podepisovat i pes, tak to dají klidně podepsat i tomu psu! A když už nic, tak vyrukují aspoň s tím, že "můžete mi to podepsat, aby šéf věděl, že jsem tu byl?" ...no hlavně, že je za podepsaný papír provize...
A z vlastní zkušenosti bohužel vím, že se nejvíc "pasou" na starých lidech, dají jim do rukou lístek kde je uvedeno: "volejte 800151515 a chtějte změnit na Home Zero. V žádném případě se nenechejte přemluvit !!!" A to prosím si odnesou v klidu vyúčtování, ve kterém má zákazník CP Home mini a provolá tak maximálně volný kredit 100,-Kč!
Ano, už slyším ty argumenty: "nemají být lidi hloupí" ...a to si vážně někdo může myslet, že všichni všemu rozumí, že umí čelit nacvičené asertivitě a navíc jsou skutečně celou dobu přesvědčení, že mluví s pracovníkem ČTc ?
BTW...abych byla spravedlivá, pozor i na externí dealery pro ČTc, kteří klidně za stejně nechutných podmínek, které jsem popsala, bezostyšně tvrdí, že se vstupem do EU se ruší cenové programy Home Mini a Home Standart a nechávají si podepsat změnu na Telefon 120 a v klidu sdělí, že to stojí stejně jako Standart a navíc je to jen na zkoušku na 2 měsíce a zadarmo...omyl! Za 2 měsíce to teprve může zákazník změnit zpět a nikoliv zdarma, ale za 59,50 Kč.
Takže chci jen říct, že za prachy za podepsanou smlouvu či objednávku,Vám kde kdo naslibuje kde co...a je jedno ke komu patří.
Jen mě pobavilo, že ČT (alespoň co jsem četl v Metru) pouštěl hudbu od Pink Floyd z alba The Wall. Mají smysl pro humor, že ČT nemám vůbec rád musím uznat, že k tomuhle se postavili velmi sympaticky.
No do nasi firmy pry prisel asi pred rokem nejaky divny chlapek, tvrdil ze je z telefonu, chtel videt vyuctovani a nabidl levnejsi telefonovani. Rikal pry, ze to stoji normalne 2000, ale ze on nam to udela jenom za 1500... No hlavne ze jsme jeli pres nextru se sekundovou tarifikaci od zacatku hovoru :)
Bože, na zrušení NIKDO nemá formulář! Jedná se o výpověď smluvního vztahu, která se MUSÍ dát písemně, stejně jako třeba v pojišťovně nebo v bance. Napíše se že vypovídám smlouvu tu a tu, datum, podpis a je to.
Mám stejnou zkušenost. Dealer Tele2 se představil jako pracovník Telecomu, chtěl vidět vyúčtování, odtrhl si z něho hlavičku s referenčním číslem a nakonec chtěl ať podepíšeme jakousi objednávku. Tam se objevilo ne Telecom ale Tele2. Když jsem se ho ptal odkud teda vlastně je tak konečně přiznal že z Tele2 a arogantně odsekával že co vlastně chceme že budeme volat o víc jak polovinu levněji. Prostě jsem ho vyhodil z baráku.
Mám vlastní zkušenost, že obchodní zástupci Tele2 oslovují účastníky ČTc jménem ČTc(jako kdyby zapoměli u jaké společnosti vlastně pracují a reprezentují) a slibují všechno možné i to, na co nejvíce lidé slyší!!! Že nebudou platit žádný měsíční paušál a hovorné budou mít o spooooustu % levnější a ještě více výhod a slev. Dá se říci, že je to vlastně pravda, ale jen u Tele2.Trochu zmatek. Paušál za pronájem linky přece platí dál poskytovateli.Jen opomenou tuto ,,maličkost,, zdělit. Proč lidi tedy klamou jménem ČTc? Že by reklamní tah? A jak je možné, že Tele2 klidně smlouvu podepíše jiná osoba než majitel linky, který s tím ani třeba nesouhlasí a pak se přístup na operátora ruší? A klidně jim tu smlouvu podepíší mezi dveřmi nebo na ulici? S tím přeci nemohou být účastníci ani společnost spokojeni? Tohle je a vypadá konkurence?
Vlastník TOHOTO konkrétního čísla? K uvedenému dni ani náhodou!
Vy jste si to tam ověřoval?
Vy máte přístup do databáze VŠECH konkrétních telefonních čísel a jejich vlastníků?
(Nebo obvykle jen tak plácáte? :)
BTW těch konkrétních čísel, které jsou v ROZSAHU ČTc, ale už dávno patří někomu jinému, budou již nyní nejméně statisíce. Ten číslovací plán budou mít děravý jako cedník.
V rozuctovavani neni problem - na fakture chodi rozpis pro jednotliva cisla, na PBX je nastaven limit hovorneho na jednotlive pobocky... Jde to v pohode, jen lidi nesmi byt lini :)
pana Peterky bych se zastal, akce TELE2 je blbá sama o sobě, pan Peterka zřejmě ví více, než lze bez ověření napsat. Proto je článek jaký je. Nic v něm nehledejte.
Problém je ovšem v tom, že reklamaci by potom muselo uplatňovat družstvo, o aktivaci služeb (např. ADSL) by žádalo družstvo, platby by se dělaly v rámci družstva ... to není řešení.
Nerad bych se rozepisoval, celý problém totiž spočívá v tom, že jestliže podepíšete předvýběr nebo výběr operátora s TELE2, tak toto přesměrování musí nastavit Telecom. A ten nestíhá, protože mu to předem nikdo neřekl, že toho bude tolik, byť to mají operátoři za povinnost. Telecom má zase povinnost to udělat. Ze zákona. To je celý problém, který TELE2 má.
Ja to (po marnem snazeni po telefonu, hledani formulare
apod.) vyridila osobne v nahodne vybranem telepointu
(stejne jsem jim musela vratit telefonni pristroj).
Akorat me nastvalo, ze jsem vratila pristroj, jeste ten den
to nejelo (takze nesel zapojit modem apod.), ale uctovali mi
to jeste mesic (nebo presneji tusim do konce mesice + jeste
jeden dalsi mesic, neco podobne silenyho), ale to jsem
nakonec vyreklamovala (ted uz telefonem na teplou linku)
a prachy mi vratili :)
Kdyby lidi nebyli blbi, tak by si v bytovych domech pri rekonstrukci domovniho telefonu poridili pobockovou ustrednu pro cely dum. U nas vychazi pausal na 50Kc/bytovku a k tomu hoodne nizke hovorne :)
Být vámi, dal bych si na podobná obviňující tvrzení pozor!
Abyste nedopadl jako s tím svým tvrzením o *lhaní naší společnosti*, když šlo o naše telefonní číslo, třeba by vás mohl i někdo žalovat.
(Ne, nejde mi o vaši omluvu:)
Mozna se ptam blbe, ale nebylo by spis v zajmu ruzovaho ctverecku, aby svym potencialnim zakaznikum pomahal?
Nebo Vy snad vite o firme, ktera usnadnuje prechod ke konkurenci?
A proč by to měli vymýšlet tak, aby to bylo jednoduchý? Vy svým zákazníkům usnadňujete odchod od vás?
Opravdu mně tady udivuje ta akademická naivita, že všechno by mělo fungovat ke spokojenosti zákazníka. Spokojený zákazník je jen prostředek ke spokojenosti firmy. A jestliže může být firma spokojená i bez spokojených zákazníků, bude se tak chovat, je to levnější.
... a ted si predstav, ze budes chtit PREVEST cisla (treba 50 firemnich) od zluteho bratra treba k ruzovemu ctverecku. Uz se tesim na to co vymyslej, aby to nebylo tak jednoduchy.
Vasemu prispevku uplne nerozumim. Kdyz neexistuje moznost vybrat si operatora a sluzba je v nedohlednu, nikdo o tom (z normalnich smrtelniku) nevi nema ani moc smysl vyhazovat prachy u maleho operatora za nejakej takovej pruzkum, ale spis je rvat do takovejhle happeningu.
Podle me by jste se spis na tuto otazku mel obratit na velkeho zluteho bratra.
Tam podle me maji velmi presne odhady a vyzkumy, ktere jim rikaji: bacha, bacha, bacha to je velmi nebezpecny, delejte vsechno pro to, aby se tato sluzba nepustila, protoze to muze znamenat, ze i firmy (ktere sou velmi rigidni ve zmene tel. cisel) budou prechazet k jinym operatorum .....
Tak jako tak rusim telefoni linku.
(takze mne nezajima ani tele1, tele2, ci cesky telecom)
Co mne ale stve, ze na strankach Ceskeho Telecomu jsou jejich online formulare, ktere jsou na vsechno mozny, jenom ne na zruseni telefoniho cisla. A zruseni nejde ani po telefonu (kam jsem uz volal), kde mi nutili vsechny jinaci moznosti a po 5 minutach premlouvani mi nakonec sdelili, ze to musim poslal pisemne a to jeste do Brna.
Kde to zijem? Kdyz muze fungovat online formular na prechod na jiny "balicek", proc nemuze fungovat online formular na zruseni pevny linky?
Ono to všechno má podtext, TELE2 je tak trochu drzá společnost říkající polopravdy. Systémy telecomu nejsou nafukovací, TELE2 velký nárůst zákazníků neavizovala předem, měla by přesně říci, kolik těch zákazníků ve skutečnosti je, kolik z nich už má výběr operátora a chce přidat předvýběr operátora, kolik aktivací je ve skutečnosti denně atd. Ale na zviditelnění firmičky, která podstrkuje lidem v domácnostech smlouvy jménem telecomu, docela dobré. Jenom škoda, že jim začalo pršet.
Zdá se mi, že ta rychlá reakce Telecomu na Telecí kampaň byla dost velkým bodem pro Telecom. Dává totiž zákazníkům jakýsi impuls, že Telecom je progresivní a rychle reaguje, zatímco ostatní jen stavějí (ostatním) zákazníkům zdi.
Docela by mne zajímalo, který z manažerů TELE2 celou dlouho plánovanou akci "vykecal" svým "úspěšnějším" bývalým spolupracovníkům ; )