Já mám tedy jinou zkušenost s podstrkováním smluv. Byl to právě ČTc, kdo mé ženě podstrčil smlouvu za účelem zvýšení měsíčního paušálu. 3 měsíce jsem je pak nutil aby to vrátli zpět. Šmejdi jedni žlutí....
Nerad bych se rozepisoval, celý problém totiž spočívá v tom, že jestliže podepíšete předvýběr nebo výběr operátora s TELE2, tak toto přesměrování musí nastavit Telecom. A ten nestíhá, protože mu to předem nikdo neřekl, že toho bude tolik, byť to mají operátoři za povinnost. Telecom má zase povinnost to udělat. Ze zákona. To je celý problém, který TELE2 má.
Vasemu prispevku uplne nerozumim. Kdyz neexistuje moznost vybrat si operatora a sluzba je v nedohlednu, nikdo o tom (z normalnich smrtelniku) nevi nema ani moc smysl vyhazovat prachy u maleho operatora za nejakej takovej pruzkum, ale spis je rvat do takovejhle happeningu.
Podle me by jste se spis na tuto otazku mel obratit na velkeho zluteho bratra.
Tam podle me maji velmi presne odhady a vyzkumy, ktere jim rikaji: bacha, bacha, bacha to je velmi nebezpecny, delejte vsechno pro to, aby se tato sluzba nepustila, protoze to muze znamenat, ze i firmy (ktere sou velmi rigidni ve zmene tel. cisel) budou prechazet k jinym operatorum .....
Ono to všechno má podtext, TELE2 je tak trochu drzá společnost říkající polopravdy. Systémy telecomu nejsou nafukovací, TELE2 velký nárůst zákazníků neavizovala předem, měla by přesně říci, kolik těch zákazníků ve skutečnosti je, kolik z nich už má výběr operátora a chce přidat předvýběr operátora, kolik aktivací je ve skutečnosti denně atd. Ale na zviditelnění firmičky, která podstrkuje lidem v domácnostech smlouvy jménem telecomu, docela dobré. Jenom škoda, že jim začalo pršet.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).