jenže na webovkách telecomu není o zrušení telefonní linky absolutně ŽÁDNÁ informace. tzn., že zákazník nemá tušení, jak postupovat v případě, že chce od telecomu odejít, jak to bude s vracením přístroje, jestli bude ještě muset platit poslední měsíc, kolik vypojení stojí nebo nestojí, jestli přijde domů technik nebo jestli on musí do telecomu, jak dlouho to tak trvá a těch dotazů je, že by vydalo na pěkné FAQ, které mimochodem telecom má ke každé kravině. samozřejmě: například banky podobnými informacemi rovněž nehýří, ale těžko obhajovat své sviňárny tím, že ostatní jsou taky svině.
Bože, na zrušení NIKDO nemá formulář! Jedná se o výpověď smluvního vztahu, která se MUSÍ dát písemně, stejně jako třeba v pojišťovně nebo v bance. Napíše se že vypovídám smlouvu tu a tu, datum, podpis a je to.
Ja to (po marnem snazeni po telefonu, hledani formulare
apod.) vyridila osobne v nahodne vybranem telepointu
(stejne jsem jim musela vratit telefonni pristroj).
Akorat me nastvalo, ze jsem vratila pristroj, jeste ten den
to nejelo (takze nesel zapojit modem apod.), ale uctovali mi
to jeste mesic (nebo presneji tusim do konce mesice + jeste
jeden dalsi mesic, neco podobne silenyho), ale to jsem
nakonec vyreklamovala (ted uz telefonem na teplou linku)
a prachy mi vratili :)
Mozna se ptam blbe, ale nebylo by spis v zajmu ruzovaho ctverecku, aby svym potencialnim zakaznikum pomahal?
Nebo Vy snad vite o firme, ktera usnadnuje prechod ke konkurenci?
A proč by to měli vymýšlet tak, aby to bylo jednoduchý? Vy svým zákazníkům usnadňujete odchod od vás?
Opravdu mně tady udivuje ta akademická naivita, že všechno by mělo fungovat ke spokojenosti zákazníka. Spokojený zákazník je jen prostředek ke spokojenosti firmy. A jestliže může být firma spokojená i bez spokojených zákazníků, bude se tak chovat, je to levnější.
... a ted si predstav, ze budes chtit PREVEST cisla (treba 50 firemnich) od zluteho bratra treba k ruzovemu ctverecku. Uz se tesim na to co vymyslej, aby to nebylo tak jednoduchy.
Tak jako tak rusim telefoni linku.
(takze mne nezajima ani tele1, tele2, ci cesky telecom)
Co mne ale stve, ze na strankach Ceskeho Telecomu jsou jejich online formulare, ktere jsou na vsechno mozny, jenom ne na zruseni telefoniho cisla. A zruseni nejde ani po telefonu (kam jsem uz volal), kde mi nutili vsechny jinaci moznosti a po 5 minutach premlouvani mi nakonec sdelili, ze to musim poslal pisemne a to jeste do Brna.
Kde to zijem? Kdyz muze fungovat online formular na prechod na jiny "balicek", proc nemuze fungovat online formular na zruseni pevny linky?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).