Autor přeceňuje technické schopnosti diváků. I dyž to může vypadat, že všichni jsou na Internetu a dokáží se tam orientovat, pořád exituje několik desítek procent lidí, kteří tuto možnost nemají, ať už proto, že se v tom technicky neorientují nebo na to nemají peníze. Tito lidé budou existovat vždy. Pustit TV je snazší než hledat informace na internetu nebo v TV archívu. To vyžaduje kromě znalostí také určitou aktivitu a mnoho lidí preferuje pasivní zábavu,
V tom bych trohu nesouhlasil. Moje máma (66 let) ač dělá účetnictví na počítači přes 20 let, tak se Windows a internet naučila používat kvůli tomu, že Ulice a Prostřeno jdou přes sebe. Takže se vždycky podívá na zbyek Prostřeno na internetu. A už se naučila trochu i vyhledávat, když hledá nějaké recepty :-)
Do té doby neměla o internet prakticky žádný zájem a cokliv jsem se jí snažil vysvětlit, tak jí okamžitě šlo z hlavy ven.
Ono jde ale i o to, kdo má počítač v obýváku. Málokomu se chce dívat na TV pořady u psacího stolu. Pořád tu taky budou desítky procent lidí s minimálním vzděláním, u nichž většinou není předpoklad, že by se v této věci pouštěli "do nějakých větších akcí", jak zní okřídlená hláška. právě tito lidé jsou nejsnažším cílem reklamy.