Velký souhlas.... exklusivní smlouvy v české republice u prodeji nemovitostí ...nesmyslná záležitost, v podstatě chrání jenom realitní kancelář, kupujícímu negarantuje vůbec nic. Obchodní zančka typu Remax a podobné jsou jenom na ohromení prodávajících aby realitní kancelář dostala od nich nemovitost do nabídky, jiný důvod šíření jakékoliv značky prakticky není.
Myslím si a určitě ne jenom já, že makléři těchto obdobných seskupení jsou velice často naprostí amatéři z hlediska prodeje, často nemají ani znalost realitního trhu, amatérské zpracování zakázky, zpracování inzerce je často velice žalostné. Můžou prodávající ohromovat jenom tím, že oni jsou ti praví. Škoda, že jim prodávající naletí, protože jejich xxxxx uvěří a nemovitost jim svěří k prodeji.
V USA obdobná sekupení upadají, výrazně převládá poptávka prodávajících po skutečných odbornících na prodej nemovitostí. Nikoho nezajímá název realitní společnosti, ale zcela něco jiného, já chci aby nemovitost prodával a věci zajišťoval ten konkrétní člověk a nikdo jiný.. Frančízy v USA zcela stagnují, tak se čeští podnikatelé vrhly na propagaci u nás. Zatím co se z Ameriky moalu ale jistě tyto uskupení vytrácí a každým týdném jich několik ubývá, v české republice lanaří nové a nové spolupracující firmy a makléře, buhužel v mnoha případech neseriozní realitky a makléři, který by jinde než pod značkou neměl šanci...
Český realitní trh snese asi úplně všechno...
Já bych vsázel jedině na malou firmu, která se nestydí za své jméno, kde budu navíc jednat jen s konkrétním člověkem, kterého mi někdo doporučil. Určitě to nebude žádná vrančíza, kdo to teď nepochopí tak hodně prohloupí.
To všechno je můj názor a věřím tomu, že mi hodně lidí dá zapravdu. Úbytek frančíz v USA je prokazatelný, (žádná značka) frančíza, negarantuje seriozní přístup, odborníky, vyhledání kupce. V ČR jsou prodávající snadno ovlivnitelní
špatným směrem, ve světě už se poučili.
Podle mych skrovnych pozorovani spociva obchodni model realitek v tom, ze se snazi pod sebe dostat co nejvic nabidky pokud mozno na exkluzivni smlouvu. Pak mohou mit drahe a mizerne sluzby, ale jelikoz je nabidka omezena, stejne je musi kupujici pouzit :-/
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).