To reseni T-Mobilu je opravdu genialni. Za prve je to naprosto ukazkove poruseni sitove neutrality. Za druhe si T-Mobile mysli, ze HTTP/S provoz je jen prohlizeni webu. Kdyz napriklad stahujete vetsi soubor, jste v 99% tak drive by se to jen zpomalilo, ale download dobehl. Dnes vam tam vlozi nesmyslna data s onou webovou strankou, takze cely download je v haji a muzete si jej akorat zaplatit znovu.
Ta stranka funguje tak, ze presmeruje na IP adresu v privatnim rozsahu. Kdyz uz umi T-Mobile poskytovat takto personalizovane informace, mel by stejne zpristupnit i prubeznou informaci o cerpani dat, bez nutnosti se registrovat a prihlasovat do jejich webu (coz nejde bez SMS, kterou stejne nelze datovym modemem prijimat).
Jedine co to muze zachranit, ze se to nebude ptat kazdy mesic znovu.
U Vodafone mám 3G a jejich modem, používám s notebookem.
Kreténi mi vůli každému prdu posílají zprávy (vyčerpal jste 50%,70%,90%; vaše útrata je uhrazena, máte nové vyúčtování atd) a jejich kreténská aplikace mě při příchodu každé zprávy přesměruje na jejich kreténskou stránku Vodafone quick start a nemůžu tři minuty nikam jinam. Už to s nimi řeším od prosince, výsledek:0 , nedostal jsem se nikdy dál než k operátorům, jen jedno mě nějaký technik poslal do prdele. Smazal jsem jim jejich "notifikační centrum" takže zprávy mi už nechodí, přesměrování zůstalo...
Zdravím Vodafone.
Nemýlím se, já o koze vy o voze: řeč je o Vodafone, čerpání je viditelné v jejich samoobsluze, modem umí přijímat sms, ale o tom nebyl řeč. Řeč byla o pravidelném přesměrování na Vodafone quick start a nemožnost se z té stránky pár minut dostat (všechny adresy jsou tam přesměrovány).
Tohle mi vyřešilo přendání SIM z modemu do smartphonu, který používám jako WiFi AP. Ta aplikace od Vodafone byla fakt tragická, předtím jsem měl O2 a byl to teda pořádný sešup uživatelského pohodlí.
Příjemným bonusem je, že mám internet, i když zrovna nevytáhnu netbook, ovšem nic není zadarmo, přibylo zařízení, u něhož musím sledovat úroveň nabití.