Vlákno názorů k článku Změny datových služeb u T-Mobile jsou rozsáhlejší, než se původně zdálo od P2010 - To reseni T-Mobilu je opravdu genialni. Za prve...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 2015 10:17

    P2010 (neregistrovaný)

    To reseni T-Mobilu je opravdu genialni. Za prve je to naprosto ukazkove poruseni sitove neutrality. Za druhe si T-Mobile mysli, ze HTTP/S provoz je jen prohlizeni webu. Kdyz napriklad stahujete vetsi soubor, jste v 99% tak drive by se to jen zpomalilo, ale download dobehl. Dnes vam tam vlozi nesmyslna data s onou webovou strankou, takze cely download je v haji a muzete si jej akorat zaplatit znovu.

    Ta stranka funguje tak, ze presmeruje na IP adresu v privatnim rozsahu. Kdyz uz umi T-Mobile poskytovat takto personalizovane informace, mel by stejne zpristupnit i prubeznou informaci o cerpani dat, bez nutnosti se registrovat a prihlasovat do jejich webu (coz nejde bez SMS, kterou stejne nelze datovym modemem prijimat).

    Jedine co to muze zachranit, ze se to nebude ptat kazdy mesic znovu.

  • 1. 6. 2015 11:35

    Do roka a do dne Vodofone (neregistrovaný)

    U Vodafone mám 3G a jejich modem, používám s notebookem.
    Kreténi mi vůli každému prdu posílají zprávy (vyčerpal jste 50%,70%,90%; vaše útrata je uhrazena, máte nové vyúčtování atd) a jejich kreténská aplikace mě při příchodu každé zprávy přesměruje na jejich kreténskou stránku Vodafone quick start a nemůžu tři minuty nikam jinam. Už to s nimi řeším od prosince, výsledek:0 , nedostal jsem se nikdy dál než k operátorům, jen jedno mě nějaký technik poslal do prdele. Smazal jsem jim jejich "notifikační centrum" takže zprávy mi už nechodí, přesměrování zůstalo...
    Zdravím Vodafone.

  • 1. 6. 2015 12:54

    Arne1 (neregistrovaný)

    Mýlýte se. Čerpání limitu by mělo být vidět na jakési tmob stránce, neznám zpaměti její adresu.
    A SMS datové modemy přijmout umějí.

  • 1. 6. 2015 13:41

    Vedle (neregistrovaný)

    Nemýlím se, já o koze vy o voze: řeč je o Vodafone, čerpání je viditelné v jejich samoobsluze, modem umí přijímat sms, ale o tom nebyl řeč. Řeč byla o pravidelném přesměrování na Vodafone quick start a nemožnost se z té stránky pár minut dostat (všechny adresy jsou tam přesměrovány).

  • 1. 6. 2015 14:02

    dino

    Tohle mi vyřešilo přendání SIM z modemu do smartphonu, který používám jako WiFi AP. Ta aplikace od Vodafone byla fakt tragická, předtím jsem měl O2 a byl to teda pořádný sešup uživatelského pohodlí.

    Příjemným bonusem je, že mám internet, i když zrovna nevytáhnu netbook, ovšem nic není zadarmo, přibylo zařízení, u něhož musím sledovat úroveň nabití.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).