Pokud jste bez smlouvy a chcete odejít jinam, řešení se zdá být v tom, že budete ignorovat "termíny" Vodafonu, a s novým operátorem se domluvíte na dřívějším termínu.
Jinak můj osobní dojem je, že zákon je nadřazen obchodním podmínkám, resp. tam kde jsou v rozporu, tak tam jsou podmínky neplatné. Mýlím se?
Dnes na +Vodafone CZ:
Proces přenosu jsme nově upravili a pro zákazníka zkrátili. Pokud chce zákazník přenést číslo k jinému operátorovi, musí nejdříve podat výpověď služeb na přenášeném čísle. Hned po jejím podání získá unikátní kód nezbytný pro přenos čísla (ČVOP). Když zákazník nemá s Vodafonem uzavřenou písemnou smlouvu, může k přenosu dojít 4. pracovní den od vystavení tohoto kódu. V případě, že má zákazník smlouvu na dobu určitou, tak se výpověď řídí podmínkami vyplývajícími ze smlouvy.