A mimochodem, totéž svinstvo zkoušejí i při změně tarifu, na "férovku" účtují celý původní paušál plus poměrnou část nového. Neskutečná drzost.
Ano i tohle jsem zažil, ale celkem jsem to neřešil. Přecházel jsem z Nabito 700 na Start, abych poslední měsíc před převodem nemusel plati 700 ale jen 311. Už si nevzpomínám, jestli mi naúčtovali celý nový tarif a poměrně starý, nebo naopak.
Prosím, neposlal bys mi ten text reklamace na Vodafone na sv.patrick@gambrinus.cz - předem děkuji.
Ještě jednu neplechu Vodafone při přenosu čísel dělá:
Naúčtuje si kompletní paušál, bez ohledu kdy k přenosu došlo. Já přecházel ještě za původních podmínek (trvalo to asi 3 týdny) a už jsem přesáhl do nového zúčtovacího období (5 dní). Měl jsem tarif Start (samozřejmě bez závazku, protože jsem věděl, že budu chtít odejít) tedy za 311. 10 korun jsem provolal do cizích sítí, s tím jsem počítal, ale že mi za těch posledních 5 dní naúčtují plnou částku paušálu jsem nečekal. Logické by bylo naúčtovat poměrnou část, tak jak to dělají v případě zahájení používání služeb. Korunu tomu dodal také fakt, že se ani neobtěžovali poslat poslední vyúčtování poštou nebo emailem (jinak bylo vždy v samoobsluze, ale tam už se po přenosu čísla nedá přihlásit) a jen posílali SMS, že nebylo uhrazeno vyúčtování a že dojde k omezení služeb. Dnes mi konečně volala operátorka na můj před týdnem podaný dotaz do Centra péče a že prý to tak je, že to účtují celé, že je to v podmínkách a fakturu že mi tedy pošlou do mailu. Tak jsem zvědav. :)
Fakturu samozřejmě reklamovat, že "to tak dělají" si můžou zkoušet na někoho jiného. Reklamaci jsem psal několika známým, vždy nakonec úspěšně, evidentně jsou si vědomi toho, že jejich podmínky jsou protiprávní. Jinak potvrzuji jejich neskonalou debilitu, kdy zruší účet v samoobsluze a fakturu nepošlou vůbec.