Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Změny v podmínkách operátorů: stejnou novelu zákona si vykládají každý jinak od danieell - Dobrý den, zastupuji několik známých, které jsem před...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2014 23:02

    danieell

    Dobrý den, zastupuji několik známých, které jsem před časem zlanařil k Vodafone, ještě v dobách, kdy se Vodafone choval ke svým zákazníkům eticky. To se ale v současné době již zdaleka neplatí. Naopak z Vodafone a.s. se jejich agresivním jednáním stává zrůdná společnost. O tom svědší i zdejší rozbor, kdy vypovíte jednu smlouvu a oni Vám začnou účtovat tu samou službu bez slevy, navíc s drzým zdůvodněním, že to dělají pro Vaše dobro. Proto od nich odchází mraky klientů, kteří jsou z jejich praktik pobouřeni. Známá u nich pracuje, ale mají přísný zákaz pod pohrůžkou vyhazovu o tomto stavu mluvit. Známkou neúspěšnosti jejich nové strategie vyhrožování a zastrašování jsou jejich prázdné pobočky. Je z podivem, že ČTÚ vůbec dovolí, aby v dnešní době si i nadále Vodafone účtoval pokutu ve výši 100% měsíčního paušálu !!!!! Pracovník ČTÚ pro Kralovehradecký kraj tvrdí, že se nezhoršilo postavení zákazníka u Vodafone po změnách Všeobecných podmínek 1.1.2014, které Vás po novém roce maskované nutí pořídit si internet. Protože v nových VP v článku 8.1.3. odst. 3 se vodafone zbavuje povinnosti zasílat Vám písemnosti prostřednictvím pošty do schránky. Skrytých podrazů je v nových VP více, ale Vodafone i výše uvedený panáček z ČTÚ TOTO NECHTĚJÍ PŘIZNAT, ABY ZÁKAZNÍK NEMOHL ODEJÍT BEZ SANKCÍ!!! Dovolím si malý příměr. V paneláku bydlím v 5 patře a můžu se dostat nyní domů po schodech a výtahem. Jednoho dne by výtah demontovali a na moji ztížnost, že se zhoršily mé podmínky dostupnosti do 5. patraby mi Vodafone i s panáčkem odpověděli- vaše podmínky se nezhoršily , zůstaly vám pro příchod do schody.

  • 3. 2. 2014 15:21

    Libor Kubíček (neregistrovaný) ---.75.broadband12.iol.cz

    Na pochybnou a mafiánsky se chovající a jednající společnost Vodafone jsem podal trestní oznámení a to za nesmylsně vystavenou fakturu, ve které jsou čísla a služby, které nemám a ani jsem neměl. Český telekomunikační úřad mi dal za pravdu.

    Čtenáři, nebojte se bránit sva práva, obracejte se na Český telekomunikační úřad s výzvou o zahájení správního řízení (v mém případě to bylo proti Vodafone) , nenechte se zaleknout, nenechte se zastrašit výhrůžkami (Vodafone je na to expert) a tvrdě bojujte za svoje práva. V současné době je evidentně nejhorší telekomunikační firmou právě Vodafone.