Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Z čí kapsy to platí Kvído? od anonym - Měl jsem pochybnosti o délce fakturovaných hovorů a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2008 10:52

    anonymní
    Měl jsem pochybnosti o délce fakturovaných hovorů a výši částky, a tak jsem po dohodě s pracovnicí zákaznické linky dostal podrobný výpis hovorů.

    A zjistil jsem, že všechny hovory, které jsem s Kvídem úspěšně uskutečnil, jsou rozděleny na neplacenou část (spojení na číslo 829 829 829) a placenou část (1 minuta hovoru na konkrétní volané číslo, kterou mi naúčtovali dle tarifu).

    Dnes sepíšu reklamaci a budu doufat, že všechno dobře dopadne. Upozorním ještě na chybné účtování přímo Kvída na informační lince 800 225 225.

    Kontrolujme své účty, nic a nikdo není neomylný.
  • 3. 7. 2009 10:05

    KVIDO (neregistrovaný)
    Funguje to, ale chce to trpělivost a potom dost ušetříte, ale nesmíte to používat na vysvětlení složitého problému. Potom si moc nepopovídáte. Všechno je zdarma i při nulovém stavu kreditu, totéž lze využívat z pevné linky. Reklamací vesměs úspěšných mám za sebou víc a tady je to nejen o trpělivosti, ale také o pevných nervech.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).