Měl jsem pochybnosti o délce fakturovaných hovorů a výši částky, a tak jsem po dohodě s pracovnicí zákaznické linky dostal podrobný výpis hovorů.
A zjistil jsem, že všechny hovory, které jsem s Kvídem úspěšně uskutečnil, jsou rozděleny na neplacenou část (spojení na číslo 829 829 829) a placenou část (1 minuta hovoru na konkrétní volané číslo, kterou mi naúčtovali dle tarifu).
Dnes sepíšu reklamaci a budu doufat, že všechno dobře dopadne. Upozorním ještě na chybné účtování přímo Kvída na informační lince 800 225 225.
Funguje to, ale chce to trpělivost a potom dost ušetříte, ale nesmíte to používat na vysvětlení složitého problému. Potom si moc nepopovídáte. Všechno je zdarma i při nulovém stavu kreditu, totéž lze využívat z pevné linky. Reklamací vesměs úspěšných mám za sebou víc a tady je to nejen o trpělivosti, ale také o pevných nervech.