Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Z čí kapsy to platí Kvído? od brk - Pokud se nepletu, tak zrovna tady kdysi TM...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2008 8:21

    brk (neregistrovaný)
    Pokud se nepletu, tak zrovna tady kdysi TM narazil, poněvadž se jednalo o porušení číslovacího plánu.
  • 29. 6. 2008 20:28

    Hexer (neregistrovaný)
    Mno divej je to 12kc za reklamu... to jsou hooodne slusny prachy... a navic zavedeni takoveho systemu nestoji miliony ale doslova hubicku.

    Jedna se vlastne jen o formu jakesi ustredny... tedy SW zalezitost... stejne jako kdyz jdete na infolince do samoobsluhy ;)
  • 30. 4. 2008 8:41

    Komensky (neregistrovaný)
    Uvidíme jak dlouho jim tato služba vydrží. Zavedení takového systému stojí řádově miliony. Náklady na získávání inzerentů, obsluhu a jejich fakturaci jsou také nezanedbatelné. No a cílové skupiny asi neboudou vysokopříjmové ale spíše mladší a bez příjmu. Tím pádem je portfolio inzerentů dost omezené na to aby se služba v dohledné době zaplatila a ještě začala vydělávat. Kolem roku 2000 tyto služby provozovalo několik operátorů v Evropě (Británie,, Norsko, Finsko) a dnes? Počítali jsme to v roce 2000 u nejmenovaného operátora a tehdy to finančně nevycházelo. Tak jsem tedy zvědav a u vidíme za 2 roky. Současní inzerenti: Cofidis a Auto ESA prodávají nízkopříjmovým skupinám, to je jasné. Elektroworld je tak na pomezí, MS a RWE můžou vyhodit prachy za cokoliv hlavně když nějaký manažer může tvrdit, že využívá alternativní média a RF Hobby, které prodává časopisy? Záleží na titulu a cílové skupině třeba když si z telefonu zavolá 11ti letý synek a vyslechne reklamu na časopis Doteky štěstí, tak asi nepoběží do trafiky:-).
  • 30. 4. 2008 9:09

    Lukas Nevosad (neregistrovaný)
    Nízkopříjmová skupina imho vůbec neznamená, že se jí nedá prodat zbytečný a drahý produkt. Podívejte se na Nike, Adidas atp. třeba.

    V zahraničí, kde je volání podstatně levnější a příjmy podstatně vyšší, tato služba samozřejmě smysl nemá. V českých podmínkách se to naopak uchytit může - kdyby ovšem O2 nezabíjel použitelnost této služby tím, že volané telefonní číslo se zadává pomocí tónové volby až v průběhu hovoru. Dost dobře nechápu, proč to nejde realizovat jednoduchou předvolbou, tak jako akčně zvýhodněné volání kdysi používal (a možná ještě používá) T-Mobile.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).