Ad. 2 - doufam, ze pri pristim prevratnem okamziku na svetovem Internetu nenapadne nejakou firmu vytahnout z databaze adresy drzitelu domen, ke kazdemu domu poslat dva ramenate svalovce, kteri by mi hned po vstupu do domovniho vchodu chytli obe ruce tak, abych se nemohl hnout a pak mi milym vemlouvavym hlasem vysvetlili, co noveho se ve svete deje nacez by me me propustili domu (a kdyz uz tam budou, tak jeste pockaji na manzelku a dceru) - sice by to byla velice neotrela reklamni kampan, ale s tim zaplnenim mrtveho bodu nevim - nekteri osloveni by mohli dostat infarkt a tim by se mrtvy bod zrejme spise prohloubil ...
Samozrejme, ze prehanim - ja jen, aby bylo jasne videt, ze jsou marketingove tahy jako kazde jine a pak jsou marketingove tahy jako kazde jine. A prave proto je potreba je od sebe rozlisovat a diskutovat kde uz je ta hranice, za kterou je krajne nevhodne vstupovat.