Nepředpokládám, že zákazník něco nosí 14 dní a pak to vrací. Prostě se blbě odhaduje střih, velikost, nebo materiál. Takže podle mě je drtivá většina vrácenýho zboží jen vyzkoušená a nenošená. Nikdo nebude chodit tejden v malých botách např..
A pokud někomu vadí, že si zboží před ním někdo zkoušel? Tak k tomu dochází i v jakýmkoli kamenným krámu. Jen se podívejte, kolikrát ženský na sobě něco zkoušej, než se rozhodnou, že to koupí. Odhaduju, že na jeden koupenej kus si žesnká vyzkouší a nevezme klidně i pět jinejch.
Jinak procenta vratek na Zoot nevím, ale pokud je to "jen" 30 %, tak mi to nepřijde moc. Osobně bych to tipoval i přes 50, klasika, ženská objedná 4-5 kusů, jeden si nechá a zbytek vrací - osobní zkušenost u nás v práci :))) Možná právě proto jim to funguje a zákaznice nezdrhaj jinam.
Zákazník má možnost zboží vrátit do 14 dní, to je všem jasný. Na druhou stranu si co nejmíň provozovatelů eshopů přeje, aby k tomu docházelo. Zoot jde ale proti proudu a zákzníkům toto nevýslovně ulehčuje a umožňuje, skoro se chce říct, že jim tu možnost téměř nutí. V každém balíčku mají už předvyplněný štítek, který vrácení zásilky maximálně zjednodušil a zákazník se už o nic nestará.
Je vidět, že jim fungují věci, který jsou na první pohled pro provozovatele nevýhodný a dovedou to přetavit v pozitivum. A to nemluvím o tom, že to je služba, kterou těžko nějaká jiná menší (finančně slabší) konkurence utáhne. Ale jo, dělají to dobře.
Jeste by se tady lidi mohli divit, ze se da prodat kosmetika. Nebo prasky. Ja byl skepticky s tim, ze obleceni a boty je nutno vyzkouset.. to vydejni misto s kabinkama a 100% jistota ze to muzou vratit pred zaplacenim nebo po tuto barieru borti.
Byl jsem tam pro neco jednou a bylo videt ze maji ficak. Dostal jsem nejaky Netsle caj v hodnote 25 Kc, protoze bylo "venku horko", zenska za pultem jak mesicek, maj to vodladeny. .