Zákazník má možnost zboží vrátit do 14 dní, to je všem jasný. Na druhou stranu si co nejmíň provozovatelů eshopů přeje, aby k tomu docházelo. Zoot jde ale proti proudu a zákzníkům toto nevýslovně ulehčuje a umožňuje, skoro se chce říct, že jim tu možnost téměř nutí. V každém balíčku mají už předvyplněný štítek, který vrácení zásilky maximálně zjednodušil a zákazník se už o nic nestará.
Je vidět, že jim fungují věci, který jsou na první pohled pro provozovatele nevýhodný a dovedou to přetavit v pozitivum. A to nemluvím o tom, že to je služba, kterou těžko nějaká jiná menší (finančně slabší) konkurence utáhne. Ale jo, dělají to dobře.
Nepředpokládám, že zákazník něco nosí 14 dní a pak to vrací. Prostě se blbě odhaduje střih, velikost, nebo materiál. Takže podle mě je drtivá většina vrácenýho zboží jen vyzkoušená a nenošená. Nikdo nebude chodit tejden v malých botách např..
A pokud někomu vadí, že si zboží před ním někdo zkoušel? Tak k tomu dochází i v jakýmkoli kamenným krámu. Jen se podívejte, kolikrát ženský na sobě něco zkoušej, než se rozhodnou, že to koupí. Odhaduju, že na jeden koupenej kus si žesnká vyzkouší a nevezme klidně i pět jinejch.
Jinak procenta vratek na Zoot nevím, ale pokud je to "jen" 30 %, tak mi to nepřijde moc. Osobně bych to tipoval i přes 50, klasika, ženská objedná 4-5 kusů, jeden si nechá a zbytek vrací - osobní zkušenost u nás v práci :))) Možná právě proto jim to funguje a zákaznice nezdrhaj jinam.