Vlákno názorů k článku Zpráva SMS vyřadila z provozu záchranný systém od Dadule - Spíše by mne zajímalo, nakolik je technicky náročné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2001 9:00

    Dadule (neregistrovaný)
    Spíše by mne zajímalo, nakolik je technicky náročné nastavit individuální přesměrování konkrétního neexistujícího čísla na hlasovou smyčku zmiňovanou v textu článku. Je tu někdo, kdo dokáže odpovědět?
    Děkuji předem
    Dadule
  • 23. 7. 2001 20:49

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Volání Eurotel->Hasiči prochází jedinou cestou. Stačí do této cesty postavit SW filtr. Stačil by nějaký narychlo zflikovaný.

    Když bych se měl rozhodnout, jestli nechat zahltit tísňové volání 20.000 lidmi, nebo narychlo zřídit předvolbu (která u ET SK stejně existovala), a tu pak nasměrovat na /dev/null, určitě bych se nerozmýšlel.

    Podle mě ET SK slovenským hasičům cosi dluží. Je to hlavní viník.

    ---> Krizovej postup měl IMHO vypadat následovně:

    1. Odklonit předvolbu 15002 na jakýkoli jiný telefon, než 150 (třeba na asistenční službu ET SK).

    2. Rozselat info přes SMS.

    3. Požádat ve spolupráci s hasiči všechny sdělovací prostředky o zařazení informace třeba každou čtvrthodinu do vysílání (je to jejich licenční povinnost, web takovou povinnost nemá, nepodléhá licencni ani registraci).

    4. Definitivně vyřešit problém předvolby 15002.

    (Ale mně se to mluví --- odpovědnost nenesu :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).