Co se tyce tyce financni pozice Seznamu tak absolutne souhlasim s predchozim prispevkem, Seznam je financne uspesny a to plati temer o vsech sluzbach ...
O iDnes absolutne nic nevim, ale jejich sluzby jine nez zpravodajske jsou vetsinou desive, ja mam zkusenost se sekci realitni a nejen ze s ni nechteji nic delat ale brani se i jakekoli spolupraci ...
Na druhou stranu mam trochu jiny nazor na tistene SReality a to mozna z toho duvodu ze se v realitnim svete nejaky patek pohybuji ... Seznam ten obsah sice generuje ale pro tisk ho (zatim) tvori stejne znovu ... a myslim si ze koncova cena je tak vysoka, ze pujde proti prodanemu nakladu a tedy proti cenam reklamy pro inzerenty ... regionalni zamereni je sice dobry napad ale musi zacit fungovat a pokud se bude cekat s regionalnimi mutacemi dokud nebude uspesna Praha, nedockame se asi nikdy ...
A taky sekce textove inzerce je naprosto mimo ... Pokud si do casopisu necham napsat realitku "KRASNY DUM " a konec nemuzu predpokladat ze si to lidi za ty penize koupi ...
Ale uvidime dale ...
S tím, že úspěšnost projektu není totéž co návštěvnost, se nedá než souhlasit.
Ale na konkrétní věci mám přesně opačný názor než vy:
- Zrovna Seznam.cz má obchodní model efektivní a díky své návštěvnosti může protlačit prakticky libovolný projekt, aby byl finančně úspěšný.
- Idnes.cz byl dlouho ztrátový a tipuju, že je i dnes. O zefektivňování sice mluvili, ale nakonec jsem si nějakých významných zefektivnění nevšiml...
- Tištěné Sreality jsou docela rozumné - Seznam ten obsah beztak generuje, tak proč ho i nevytisknout. Navíc inzerenti to snadno zaplatí a koncová cena jednoho vydání je taky dost vysoká. Regionální zaměření je taky dobrý nápad.
No pokud zefektivnila provoz stejně jako homepage tak jim přeji opravdu hodně štěstí. Znamená to, že po té co zefektivnili provoz již nejsou ztrátoví? Kde to píšou, kdo to řekl?
Pane Košťále, články srovnávající výsledky iAuditu nemají ukázat na úspěšnějšího hráče na trhu. To je opravdu spíše věcí auditů účetních, které bychom také rádi porovnávali, leč není zdrojů.
Srovnání návštěvnosti iAuditu je důležitým ukazatelem pro nákupčí reklamy. Například sedět já dnes na nějakém reklamním rozpočtu a muset se rozhodnout mezi iDnesem a Novinkami, dám si reklamu na Novinky, protože tu reklamní sdělení nepřijde do konkurence a stránky jsou přehledné, takže reklama nezanikne.
přestaňte už s tím věčným porovnáváním, který server má větší návštěvnost, je to totiž úplně fuk - všichni snad chceme VYDĚLÁVAT PENÍZE, ne?
zatímco iDNES po úsporných opatřeních na konci loňského roku zefektivnila provoz, o profitabilitě SEZNAMu mám vážné pochybnosti - ten jejich tištěný realitní magazín podle mě skončí naprostým krachem
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).