Já mám taky jeden email na Gmailu. ;-) Celé je to jen o statistice: Pokud mi přijde email z cizí domény, je to na 99,5 % SPAM. Pošlete-li mi email z Gmailu, nejpozději druhý den vám odpovím. Podobně v případě mylně identifikovaného SPAMu.
Pokud by struktura mé korespondence byla jiná (zahraniční odesílatelé, nepřebratelné množství SPAMu), asi bych se zařídil jinak. Nyní mi ale tento způsob vyhovuje.
Co se vam nezda? Me, kdyz pise nekdo z .com/net domeny, tak na 99% je to spam. A pro me je lepsi automaticky odfiltrovat 200 emailu denne se spamem, nez to nemit, abych nahodou neprehledel nejaky relevantni email ze zahranicni domeny.
A vubec, co je vam po tom,jakym zpusobem si vyltruju postu.
Jo, pak vám zákazník nadává, že jste neodpověděl na jeho mail, který sám na .com doménu poslal a zapomněl si vás dát do whitelistu. :-D
Jakým způsobem si filtrujete poštu je nám samozřejmě vuřt.
Filtrování spamu podle domény je pro běžného uživatele velmi efektivní. Aby mi na mobil nechodila kdejaká blbost, emaily z cizích domén směruji již na serveru do zvláštního adresáře (v mém případě je společný i pro klasický SPAM). Jednou nebo dvakrát denně ho prolítnu, zda tam neuvízlo něco chtěného.
Nj, kvůli takovýmhle uživatelům si člověk musí držet i nějaký .cz freemail. Mám poštu a stránky v TLD .com a to ne kvůli ceně nebo kvůli světovosti, ale protože všechna trochu hezká jména v .cz už byla obsazená.
Tak sezenete bez problemu ($49), ale lidi se na nej budou divat hodne divne, tedy ti co si umi zobrazit cely chain.
Nicmene pocitam ze centrum ma alespon 50 www serveru, takze potrebuje jeden certifikat s 50 licencemi a tam uz se o $50 per masina muzeme velice realne bavit. Pravda neni to reseni za 1000, ale firma, ktera nema $2500 je tak jako tak odepsana.
Mně poslední dobou na mailu Centrum.cz spíše vadí nefungující spam filtr. Vypadá to, že ho někdo zcela vypnul, protože každý den mám v mailboxu dosud neobvyklé množství spamu. A to jsem si jejich spam filtr před časem tak pochvaloval.
Kdo tedy vydava ty pochybne certifikaty? A jaka je ta korenova CA?
Ano vim zhruba kolik to stoji, puvodni pisatel zrejme ne a na to jsem narazel. Otazka je proc vyhazovat i treba $100, kdyz se stejne da najit chytrak ktery vam podepise skoro cokoliv.
1) Chyba tohoto typu je zkomentovat jedinej příkaz resp. řádek v kódu, takže práce tak n 30 vteřin.
2) Se divim, že tu nebylo zmíněno Centrum.cz, kde pokud se přihlásite pod SSL (který je beztak dost tristně funkční a nefunkční - stálý dotazy na různý certifikáty, narozdíl třeba u Seznam.cz, kde používají ověřený certifikát - asi mají těch 1000 Kč, narozdíl od chudýho Centra), tak odkazy ve zprávách nefungují - předávají se totiž pomocí httpS dál do rozhraní Centra - což je bezpečnotně chválihodné (asi jediná věc), ale nefunkční (protože toto další rozhraní už není na SSL napojeno).
Takže odkazy luštim a kopíruju. Na HelpDesk Centra jsem hlásil chybu při načítání přílohy (kdy to od začátku nové verze zobrazuje 200% místo 100% hotovo - a nepsal jsem to tam sám, vím o dalších lidech), ale přes několikerý ujištění to doteď nepravili - asi mají neschopný adminy (přičemž oprv v kódu může bejt taky na mx. 30 vteřin).
HelpDesky jou obecně tak na jednu věc.
Po týdnu:
"Dobrý den, ano, děkujeme za upozornění chyby, předáváme technickému oddělení."
Po roce:
Chyba samozřejmě neopravena (dokud neni někde veřejně propírána) - i proto to píšu sem, třeba se to pohne.
Jezismarja a proc to upozorneni na SMS nefiltrujete pres spamfiltr googlu? Ale to by byl na cloveka, ktery prijima maily pouze z domeny .cz asi moc velky dusevni vykon, co?