A jak by jste chtěl nabídnout lepší podmínky v přeprodeji, kde veškeré služby budete stejně provozovat na technologii kořenového operátora, který již fyzicky existuje? A i kdyby tak cenové nabídky budou +/- o pár korun od sebe a většina lidí si nebude dělat starosti jestli má za základní tarif platit u O2, t-mobile, nebo Vodafone 400/měsíčně a u přeprodejce bude ten samý tarif "v uvozovkách , on se určitě najde jiný háček" za 380/měsíčně, já tedy ne už jen z důvodu, že takový virtuální operátor to za 2 roky zabalí a stejně mě převedou pak ke kmenovému operátorovi (již se mi toto stalo s DSL připojením domu, které jsem měl od volný.cz, který po 2 letech mé zřízené služby vydal tiskové prohlášení, že DSL přípojky jim již nedávají takový zisk a došlo k převedení k O2, kde mě přípojka vyšla měsíčně o 150 korun víc... takže asi tak...)
Je tu samozřejmě určitá skupina lidí, kteří kvůli lenosti, neinformovanosti a nevím čemu všemu budou přecházet velmi pomalu, pak je tu skupina těch, kteří jsou zatím vázáni a pak skupina těch, kteří už mají ceny +- stejné, tzn. přechod se jim nevyplatí. Pokud ale někdo nabídne mnohem lepší podmínky, 120k rozhodně konečné nebude.
Osobne se domnivam, ze tech 120.000 lidi je asi tak konecne cislo, co ma zajem na prechod k virtualnimu telefonnimu operatorovi, takze pokud prijde Tesco Mobile spis zase nekteri prejdou od Blesku a celkove cislo se nijak podstatne nenavysi. Pocitam totiz, ze mobilni operatori budou-li nuceni, jsou asi ochotni trochu ustoupit v GSM sluzbach, nicmene stejne jako Blesk nenabizi nijak vyhodne rychla data nebude je nabizet ani Tesco, tuhle cast sluzeb si skutecni operatori nebudou ochotni nechat vzit a pritom prave data jsou pro hodne zakazniku cim dal tim vice podstatna.