Vlákno názorů k článku Zrychlování ADSL téměř dva měsíce po termínu od anonym - Měl jsem úplně ten samý problém. Prej nezaplacená...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 7. 2007 11:32

    anonymní
    Měl jsem úplně ten samý problém. Prej nezaplacená faktura u Telefonici. Tam že problém nemají, že to je u mého operátora (volny) a nakonec mne donutili podepsat novou smlouvu...
  • 19. 7. 2007 8:34

    XBF (neregistrovaný)
    No ja uz nyni mam na celou migraci svuj nazor. Mam ADSL od jineho operatora nez Telefonica. V podstate doted mam porad pomaly internet. Zavolal jsem tedy svemu operatorovi proc mam stale puvodni rychlost. Bylo mi receno ze oni to nevedi, ze je problem nekde u Telefoniky. Ze me cislo na migraci posilali, ale nic nedostali zpet. Pry muze byt problem s nejakou nezaplacenou fakturou atp. Volal jsem tedy na Telefonicu s tim, abych zjistil kde je tedy problem a proc me vlastne nezmigrovali. Dostalo se mi ujisteni ze z jejich strany je vse v poradku a ze mou linku zmigrovali jiz pred mesicem a ze vse operatorovi davno predali zpet. Nasledne jsem opet volal svemu operatorovi a sdelil mu sve zjisteni. Byl jsem prepojen na technika. Ten prosel seznam vsech zmigrovanych cisel a pak jeste seznam vsech nezmigrovanych cisel a dle jeho slov me nenasel ani v jednom seznamu. A jak to tedy dopadlo? Bylo mi doporuceno at pry podepisi novou smlouvu a ze to bude nejrychlejsi na vyreseni meho problemu. Takze ted uz vim, ze to vsechno neni modemem, nebo ze je cisel na migraci mnoho. Je to jednoduse bordelem v seznamech a v dokumentech operatoru, kteri si je vymenuji mezi sebou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).