Nadnárodní výzkumná společnost IDC už na konci loňského roku uvedla, že se výrazně zvýšil zájem o nositelnou elektroniku jako jsou chytré hodinky, fitness náramky nebo bezdrátová sluchátka. K zájmu o chytré hodiny nebo další vybavení přispěla podle výzkumníků i pandemie covidu-19 a především nabídka nových produktů.
Čísla, o kterých nyní mluví česká pobočka Huawei, trend potvrzují. „Ve srovnáním s loňským rokem vzrostly v prvním čtvrtletí dodávky o více než tři sta padesát procent. V celém regionu střední a východní Evropy a Skandinávie je meziroční nárůst 67 procent,“ vypočítává marketingový ředitel české pobočky Huawei Tomáš Vozáb.
Podle něj souvisí raketový nárůst s větším zájmem lidí o své zdraví. Chytré hodinky svým vlastníkům umožňují okamžitou kontrolu některých zdravotních údajů.
„Zákazníci také oceňují, že hodinky mají výrazně elegantnější vzhled než v minulosti. Naše hodinky ze série Huawei Watch 3 si můžete vzít klidně na byznysovou schůzku, do divadla i na sport,“ shrnuje Vozáb. Hodinky čínské společnosti podle něj bodují i díky velké výdrži. Nejnovější typy z nové série vydrží na jedno nabití až tři týdny.