Letošní ročník Internet Advertising Conference 2015 přinese opět 4 programové bloky, v nichž vystoupí více než 40 přednášejících z českých i zahraničních firem a médií. Největší konference o internetové reklamě v České republice, pořádaná Sdružením pro internetový rozvoj (SPIR), se koná už za měsíc.
A jaká jsou hlavní témata letošního ročníku?
• Konsolidace mediálního trhu,
• budoucnost placeného obsahu na internetu,
• prolínání televize s internetem,
• programatický nákup a retargeting,
• csrossmediální měření.
Těšit se můžete například na následující přednášky:
• RTB nemůže být izolovaný kanál! (David Špinar, Google)
• Budoucnost sociálních medií, videa a obsahu (Jan Řežáb, Socialbakers)
• Jak programatický nákup změní globální mediální krajinu (Vincent Potier, Captify)
• Monetizace mobilní reklamy (Bram Smits, MADS B.V.)
• Jak díky Facebooku získat více zákazníků (Karel Tlusťák, ROIHunter.com)
Letos poprvé vystoupí i místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace pan Pavel Bělobrádek, který převzal záštitu nad konferencí.
INTERNET ADVERTISING CONFERENCE>>
Rezervujte si své místo včas.
Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, H1.cz a HyperMedia. Mediálním partnerem je Marketing&Media, produktovým STRV. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.