Hlavní navigace

Affiliate v pandemii jako jediný výkonnostní online kanál plošně posílil svou roli

V úterý 19. 5. 2020 v 15:00h vystoupí odborníci na online marketing na streamované 15. Affiliate konferenci.
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Drtivá většina e-shopů v průběhu nouzového stavu inkasovala objednávky v objemech rovnající se vánočnímu období a získala navíc tisíce nových návštěvníků.

Krize uspíšila vstup dalších obchodníků na internet, kteří budou spoléhat na svůj online prodej. Affiliate pomohl v době pandemie e-shopům růst meziročně v počtu objednávek o desítky až stovky procent. Pro některé e-shopy se stal v posledních dvou měsících jediným preferovaným online kanálem, protože je jako jediný online nástroj ryze obchodně zaměřen.

Win win model spolupráce

Affiliate marketing získal během posledních týdnů na mimořádném zájmu díky svému obchodnímu modelu. Jeho největší devizou je platba předem stanovené provize za dokončený nákup zákazníka, který přišel z webové stránky partnera. Jasně měřitelný výkon médiím a platba až za uskutečněný prodej zvýšila příjmy výkonnostní online reklamy desetitisícům portálů, které přiváděly návštěvnost během pandemie do e-shopů. Na rozdíl od médií, která se dlouhodobě spoléhají na již překonané modely spolupráce. Těm klesaly ve stejném období příjmy z reklamy o desítky procent.

Konference je určena pro marketingové specialisty nebo obchodníky, kteří jsou motivováni zvyšovat prodeje v e-shopech. Pro stávající affiliate partnery, mediální domy, zástupce agentur, kteří hledají pro své klienty inovativní zdroje objednávek. Streamovaná on-line konference bude zajímavým zdrojem informací pro obchodníky, kteří jsou na poli internetu se svým eshopem nováčkem a chtějí se dozvědět více informací o výkonnostním marketingu, kde e-shop neplatí za návštěvnost, ale za zákazníka.

Na Affiliate konferenci, kterou tradičně pořádá VIVnetworks.com, proběhnou přednášky o tom, jak jednoduše využít affiliate marketing nejen v době pandemie,  přednáška Filipa Podstavce o SEO problematice, příběh dvou affiliate partnerů, které zasáhly restrikce během koronaviru (a další).

Pokud chcete získat další obchodní kanál pro růst svého e-shopu, pak nesmíte chybět na Affiliate konferenci.

Autor: Robert Studený, COO, VIVnetworks.com