Program konference opět nabídne hvězdnou sestavu přednášejících. Těšit se můžete například na Tomáše Bravermana z Heureka Group, Simonu Kijonkovou ze Zásilkovny, Tomáše Havryluka z Alza.cz, Jana Hanuše z Mall Group a řadu dalších skvělých osobností.
E-Business Forum se koná 25. května. Poprvé v jeho historii proběhne online. Pohodlně tak stihnete všechny přednášky, program poběží v jednom proudu a odpadá volba mezi dvěma sály kde konference obvykle probíhá. Každý účastník navíc dostane kompletní videozáznam z akce. Přednášky si tak budete moci užít i opakovaně.
Jak vypadá letošní program?
Otevřeme řadu důležitých témat, jedním z hlavních je proměna e-commerce v době koronakrize:
Tomáš Bravermam, CEO Heureka Group, jako již tradičně otevře svou přednáškou celou konferenci. Na reálných datech ukáže, jak se v době koronavirové pandemie změnilo nákupní chování zákazníků. A to nejen v České republice, ale napříč střední a východní Evropou. Je naše budoucnost opravdu digitální a kamenné prodejny v ní nebudou potřeba?
Digitální transformace firmy není jednoduchá věc. O tom, jak se s ní poprali v SIKO a jak jim v době krize pomohl omnichannel k finanční stabilitě, pohovoří CEO SIKO koupelny a kuchyněTomáš Vala.
Budeme se věnovat logistice a jejím proměnám v aktuální situaci:
Martin Marek, Managing Director logistické služby DoDo, vidí krizi jako spouštěč změn v logistice e-shopů. Ve své přednášce se zaměří na to, jak doručování zboží vidí zákazníci, jak se jejich pohled proměňoval v průběhu nouzového stavu i jak výrazný může být vliv dobré logistiky na výkon e-shopu.
Real-time sdílená logistika: Case study z blízké budoucnosti představí Ondřej Krátký, CEO společnosti Liftago. Doručení same day za cenu stadardního D+1, škálovatelná logistika, která dokáže pružně reagovat na změnu poptávky a fungovat 24/7. Jak se chce Liftago vypořádat s tak troufalými plány?
Podíváme se na aktuální téma udržitelnosti a společenské odpovědnosti:
Jakub Veselský, CEO a Co-founder obchodu (nejen) s udržitelnou módou Freshlabels,nastíní klíčové problémy zodpovědného přístupu firem k podnikání a upozorní na základní omyly, kterých se všichni můžeme dopouštět, protože nám chybí informace. Od obecného se zaměří více na společnou oblast fullfilmentu.
Ukážeme si, jak zapracovat v klíčové oblasti zákaznické péče:
Nejméně polovinu obratu a až 80 % zisku přináší vracející se zákazníci. Pokud stejně jako většina e-shopů loajalitu svých zákazníků neměříte, nemůžete ji ani nijak řídit. Co je to Net Loayalty Score, jak se měří, co vám může přinést a jak s ním začít pracovat se dozvíte na přednášce Radka Hrachovce, Partnera společnosti Pricewise.
Samozřejmě jsme vám právě odprezentovali jen část z programu, čeká nás dalších třináct témat a řečníků. Kompletní program se všemi anotacemi přednášek, medailonky spíkrů nebo přihlašovací formulář najdete na webu konference. Staňte se součástí dalšího ročníku E-Business Fora. Startujeme v úterý 25. května online.
Těšte se na hvězdy české e-commerce scény
Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela, Dognet, K2 e-shop, Kaufland.de, LCG New Media, Pošta bez hranic, PriceKit, Shopsys a Zásilkovna. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, MediaGuru a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.