Hlavní navigace

Bayesovská logika v praxi

Komerční sdělení
Porozumět základním principům bayesovské inference a využít ji ve své praxi se můžete naučit na letošní New Media Inspiration.

Sdílet

Již osmý ročník konference přinese řadu praktických poznatků, které můžete využit ve své profesní kariéře.

Forenzní genetička a spoluzakladatelka 4BIN – Centra pro bayesovskou inferenci Halina Šimková ve své prezentaci bude mluvit o analýze dat a jejich následném vyhodnocování. Úsudek, který si na základě zjištěného uděláme, je klíčový pro naše rozhodování, je tedy nutné nesázet na intuitivní myšlení, ke kterému má člověk přirozeně sklony, ale vsadit například právě na bayesovskou logiku. Naučte se díky přednášce správně vyhodnocovat informace, které se k vám dostávají, a dospějte vždy k relevantnímu úsudku.  

Kateřina Lesch ze společnosti Deloitte Czech Republic promluví o tom, jak velkou moc mají technologie spojené s cognitive computingem. Jak se jim daří imitovat výkon lidského mozku, které kognitivní komponenty využívají a ve kterých oblastech jsou nejčastěji používány. Shrne dosavadní přístupy i využití v konkrétních aplikacích.

Bitcoinoví podvodníci neúnavně napadají reklamní systémy firem všech velikostí, je tedy logické, že technologičtí giganti se snaží proti těmto stále sofistikovanějším útokům neúnavně bojovat. Jakou strategii zvolili v PPF Group poodhalí Radim Ochvat. V přednášce zazní také základní informace o tom, jak vypadá scam na Facebooku známých osobností, jak se proti němu dá zasáhnout a kdo je nejčastěji obětí těchto podvodů.

Přednášek během celého dne zazní samozřejmě mnohem víc, například budeme mluvit o mediálním plánování a jeho transformaci, digitálním průzkumu trhu s důrazem na konkurenci, dezinformacích a jejich důsledcích, důvěryhodnosti zpravodajských médií, proměně konzumace médií u českých čtenářů, zastavíme se u rozdílů atribučních modelů u Facebooku a Googlu a dalších témat.

Seznamte se podrobně s programem letošní New Media Inspiration, pozornost věnujte také řečníkům, vystoupí osobnosti ze společností jako je dotcom.cz, Business Factory, MEDIAN, Dentsu Aegis Network Czech Republic, Lékaři bez hranic, zkušení pedagogové z Karlovy univerzity a Masarykovy univerzity a dalších významných institucí.

Svými postřehy konferenci obohatí Petr Koubský a Ján Simkanič z Deníku N společně s Josefem Šlerkou z Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Tito tři pánové se zhostí role moderátorů.

New Media Inspiration se koná v sobotu 7. března od 9 hodin v aule Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Pro studenty je připravena výrazně snížená cena vstupného, podrobnosti najdete na webu konference

Mediálními partnery konference je Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru, produktovým partnerem je EasyEvent, organizátorem jsou Studia Nových médií FF UK a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.