Hlavní navigace

Blockchain, Programatik, sociální sítě, AI, placený obsah

Co mají společného? Jedná se o výběr témat, která zazní na 12. ročníku Internet Advertising Conference.
5. 2. 2019

Sdílet

A výčet to rozhodně není kompletní. Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) pořádá celodenní konferenci Internet Advertising Conference, která je nabitá trendy online marketingu.

Letošní ročník se poprvé koná v inspirativním prostředí nedávno otevřeného multifunkčního centra v samotném srdci Prahy, v Cubex Centru. Ve třech sálech vystoupí více než třicet odborníků na slovo vzatých, naslouchat jim bude více než pět set účastníků. Ať už patříte mezi ředitele marketingu a online komunikace, zadavatele internetové reklamy, pracujete pro mediální či reklamní agentury, poskytovatele obsahu, novináře nebo mezi představitele státní správy, přijďte se podívat na konferenci, kde kromě přednášek máte možnost (například během networkingu) diskutovat s ostatními účastníky. Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost vyměnit si zkušenosti a navázat nové (nejen) pracovní vztahy.

Na půdě Cubex Centra se budeme věnovat například copyrightu, GDPR a změnám které jeho platnost přinesla, využívání virtuální a rozšířené reality v online marketingu, crossmediálnímu měření, probereme nejžhavější trendy videoreklamy. Médii poslední dobou rezonuje téma placeného obsahu, představíme si tedy trendy v platbách za články.

Zajímají vás konkrétní jména řečníků? Jedním ze zahraničních přednášejících je Jochen Schlosser ze společnosti Adform, s účastníky se podělí o své zkušenosti z oblasti umělé inteligence, hovořit bude o budoucnosti data-driven reklamy. Proměnit data v užitečné informace je pro inzerenty klíčové. Právě to je úkolem machine learning algoritmů. Společně se podíváme, jak může umělá inteligence sloužit nejen k optimalizaci kampaní, ale také k využití příležitostí, pokud jde o interakce v rychle rostoucích komunikačních kanálech, jako jsou osobní asistenti nebo technologie aktivované zvukem.

Jiří Vítek, ambasador AdArrows.com věří, že zápas mezi lineární TV a Programatikem je na spadnutí. Na jedné straně osvědčený bojovník drtící vše kolem, na druhé straně mladý nastupující hráč s dobře mířenými údery. Kdo z nich má jaké šance? Co se ještě musí umět naučit Programatik, aby své šance na výhru zvětšil?

O tom, jak se prodat na sociálních sítích, se rozhovoří Roman Polák, kariérní konzultant a lektor z ICT Hunter. Účastníkům konference poskytne stručný návod, jak postupovat k získání dlouhodobých klientů přes sociální média.

Mezi další speakery patří například Lukáš Záhoř, šéfproducent z Mall.tv, Jan Rozkošný, vedoucí projektu DVTV, Dominik Stroukal, hlavní ekonom Roklen, Jiří Udatný, Data & Analytics Director z GoupM, Vojtěch Lambert, CEO LCG New Media a řada dalších. Projděte si medailonky jednotlivých řečníků, anotace přednášek a další informace týkající se letošní IAC na našem webu. Témata a řečníky neustále doplňujeme. Rozšiřte naše řady a zúčastněte se Internet Advertising Conference 2019. Budeme se na setkání s vámi těšit.

Generálním partnerem konference je OneTrust. Hlavním partnerem je Clever Monitor, O2 Czech Republic a.s. a Provident. Partnery konference jsou Adform, HyperMedia, LCG New Media, Red Media a Teads.tv. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).