Hlavní navigace

Brand. Značka. Korporátní identita. BRANDstorming se blíží

Se značkami je to běh na dlouhou trať. Často je bereme jen jako něco, co prostě máme. Jak o ně ale správně pečovat?
10. 3. 2015

Sdílet

Rezervujte si ve svých kalendářích termín 26. března na nejznačkovější českou konferenci BRANDstorming. Na půl denní akci se dozvíte, jak si najít brand ambasadory a zda se to vůbec vyplatí. Chystáte se na změny? Pokud ano, připraveno pro vás máme pár rad o tom, jak se poprat s rebrandingem, vstupem do nových segmentů nebo se zaváděním nových produktů.

Zeptáme se vás

Jsou Vaši zaměstnanci hrdými bojovníky za svůj brand? Máte zmáknutý design vaší značky? A umíte to všechno správně změřit?

Robert Janča je člověk s vizí, milovník značek a tvůrce hvězd a na konferenci vám představí značku jako improvizační divadlo. Jakub Chour vám dá 5 poučení nováčka brand-marketingu. S Radimem Tučkem ochutnáme svěžest a růst značky Figaro. Matez JindraHonza Páv, zakladatelé Lovebrandu, vás upozorní na úskalí tvorby značky pro malé a střední firmy.

Grafika designu není hra

Helena Jakoubě z firmy Hrivnak se zaměří na grafiku a design značek. Kde designér bere nápady, jak přemýšlí, jaký je jeho postup práce a kolik času na to doopravdy potřebuje? Tyto a mnohé další otázky si často kladou klienti a spolupracovníci grafických designérů. Odpovědi na ně a představení toho, jak by měla probíhat spolupráce s designérem při tvorbě korporátní vizuální identity, bude předmětem její přednášky. Současně se lehce dotkne tématu využití designového myšlení mimo kreativní prostředí.

V sekci účastníci se dozvíte již nyní, koho na akci potkáte. Vzájemné sdílení zkušeností a diskuze v rámci Networkingu proběhne od 12:00.

Přijďte si pro inspiraci i Vy a registrujte se ještě dnes.

Konferenci organizuje TUESDAY Business Network v produkční spolupráci s Internet Info.