BRANDstorming: Jaké strategie fungují v roce 2025

Autor: Internet Info
Jak propojit branding s výkonnostním marketingem, zvládnout rebranding bez rizika nebo využít AI naplno? 15 řečníků, špičky v oboru, vám přinese praktické návody, případové studie a inspiraci do budoucnosti brand buildingu.
17. 3. 2025
pr článek

Sdílet

Jak AI mění marketingovou hru a jaká jsou její právní úskalí? Kdy je rebranding skvělý tah a kdy naopak risk? Proč marketéry neomrzí zabývat behaviorální vědou a jak dlouhodobě pracovat na PR a vyhnout se reputačním krizím?

Odpovědi nejen na tyto otázky přinese 11. ročník konference BRANDstorming, která se uskuteční 3. dubna v pražském hotelu Jalta. Těšit se můžete na inspirativní přednášky odborníků z marketingu, PR a brand managementu, kteří představí praktické tipy, osvědčené strategie a také inovace, které v současné době formují svět značek.

Co vás čeká?

Branding a efektivita

Adam Špina (Ogilvy) představí význam dlouhodobé strategie pro úspěch značky a Jan Javornický (Effectix.com) poradí, jak propojit branding s výkonnostním marketingem. Robert Chmelař (Partners Banka) se pak podělí o zkušenosti s budováním nové bankovní značky, která otřásla trhem.

Rebranding bez rizika

Změna značky může být pro firmu příležitostí, ale i velkým fiaskem. Jak se vyhnout chybám a udělat rebranding tak, aby posílil image firmy? Klára Tanzerová (Košík.cz) a Martin Brablec (Obsahová agentura) se podělí o své zkušenosti s redesignem značek. Jak komunikovat změnu zákazníkům a udržet si jejich důvěru?

PR a komunikace v roce 2025

Bez dobrého PR se dnes žádná značka neobejde. Jaké výzvy přinese rok 2025 a jak na ně reagovat? František Brož (FYI Prague) vysvětlí, proč autenticita a rychlá reakce rozhodují. Michaela Chrpová a Tomáš Preněk (Publicis Groupe) ukáží, proč PR nesmí být jen doplňkem, ale klíčovým pilířem strategie.

Pozornost zákazníků a behaviorální věda

Vojtěch Prokeš (Behavio Labs) odhalí, co dělá reklamu skutečně zapamatovatelnou, a Lukáš Cikánek s Martinem Peškou (Pickerly) představí praktické aplikace behaviorálních principů v reklamách a brandingu.

AI v marketingu: Přelomová technologie nebo hrozba?

Jiří Nevečeřal (Socialsharks) předvede sílu AI v reklamě na příkladu launch kampaně Škoda Octavia. Na právní a reputační rizika spojená s generativní AI vás upozorní advokátka Petra Stupková (Legitas).

Workshop: Jak si zajistit budoucnost na LinkedInu?

Jako každý rok vás čeká workshop. Při tom letošním Tereza Palátová (StoryMatters.online) představí strategie pro budování osobního i firemního brandu na největší profesní síti.

Autor: Internet Info

Získejte cenné poznatky i inspiraci pro budování značky a potkejte se s odborníky 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze. Registrovat se můžete na oficiálních stránkách konference BRANDstorming, kde naleznete kompletní program, online registraci i anotace řečníků.

Mediálními partnery konference jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).