Hlavní navigace

BRANDstorming ukáže, jak vytěžit udržitelnost, tradici či lokálnost

Komerční sdělení
Přijďte se 12. března inspirovat úspěšnými kampaněmi na konferenci BRANDstorming a posuňte svou značku o krok blíž k lovebrandu.
12. 2. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Řečníci konference BRANDstorming představí příběhy brandů, kterým se podařilo úspěšně prosadit na trhu, ať už začínaly zcela od nuly nebo navazovaly na dřívější tradici. K tomu jim často pomohl nejen kvalitní produkt a správný marketing, ale i odvaha dělat věci jinak. Podrobný program si můžete prohlédnout na stránkách konference.

Koho na akci potkáte?

Vystoupí zástupci reklamních, digitálních, grafických, PR agentur a studií jako ZARAGUZA, Raul!, KINDRED., Butterflies & Hurricanes, dotcom.cz, Behavio Labs  i právník z advokátní kancelář Legitas.

Uslyšíte například marketéry, kteří stojí za současným leskem těchto značek: Česká síťovka, boty Vasky, pivo Excelent od skupiny Plzeňský Prazdroj, Barbie od Mattela, Božkov od společnosti Stock Plzeň, CzechTrade a SOKOL.

Co se dozvíte?:

Velkým tématem je udržitelnost a zákazníci oceňují firmy, které nezanechávají ekologické stopy. O tom, že i marketing jde dělat ekologicky a udržitelně, vás přesvědčí Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes ve své přednášce od marketingu k matteringu.

Uslyšíte příběh lokální obuvnické značky Vasky, kolem které se točí právě slova jako jsou tradice, lokálnost nebo udržitelnost

Velký prostor dostanou retro značky. Bezedná Česká síťovka udělala díru do světa a pak upadla v zapomnění. Teď je jí téměř sto let a je zpět v plné síle. Praktická, ekologická a moderní. Jak z tradičního českého vynálezu udělat lovebrand vám prozradí Karolína Pechová z POAK.

Jak se proměňuje v čase tradiční organizace Sokol? Její moderní tvář a projekt SOKOL 2030 vám představí Marek Tesař z agentury Raul! O repositioningu značky Božkov firmy STOCK Plzeň vám povypráví Michal Jakl.

Jak na brandy, ze kterých padají brady? Michal Pastier z agentury ZARAGUZA představí ty nejlepší fungující FMCG kampaně.

Na případovce piva Excelent od Plzeňského Prazdroje se dozvíte, jak uspět ve vysoce konkurenčním pivním segmentu a jak je důležitý čas zákazníka strávený se značkou.

Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější legislativní omyly při budování značky a dá vám pár užitečných rad, jak se při honbě za skvělým brandem nedostat „do tepláků“.

A nakonec uslyšíte příběh Barbie od Mattela, která se z fashion panenky stala nositelkou diverzity a ukazuje holčičkám, že mohou být tím, kým chtějí být.

A to rozhodně není všechno. Chcete-li poradit, jak se stát více světoví, a přitom vytěžit lokálnost a tradici, přijďte 12. března 2020 na konferenci BRANDstorming do prostor MAMA Shelter Prague. Na stránkách organizátora TUESDAY Business Network se můžete pohodlně zaregistrovat.

Akci finančně podporuje společnost BrandCloud, mediálně odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz a produktově firma EasyEvent. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.