Co jedni nazývají mobilním šílenstvím, je pro druhé spousta nových příležitostí pro byznys. Jak je využít? To se dozvíte 3. listopadu na konferenci Mobile Internet Forum. Zdokonalte svůj mobilní marketing díky poznatkům od více než dvou desítek přednášejících z korporací i menších firem.
Jako první se dozvíte zákulisní informace o tom, jak se ve ŠKODA AUTO podařilo propojit dva na první pohled zcela odlišné světy – svět vývoje vozů a aplikací. Pavel Tůma a David Žid vám navíc představí firemní novinky v oblasti konektivity pro rok 2017. Zajímá vás, jak se dá ve firmě i mimo ni využít gamifikace na mobilních platformách? A jaký v sobě vůbec skrývá potenciál pro značky? Odpovědi vám přinese designér a konzultant z Court of Moravia Petr Miklíček.
Jak lze z klasické mobilní aplikace udělat hlavní prostředek komunikační kampaně? To vám na příkladu aplikace #Pomahejpohybem, se kterou pomáhá více než 200 tisíc přispěvovatelů, ukáže Daniel Novák z Nadace ČEZ. Koordinátor mobilního vývoje Filip Bocek vám pak ukáže, jak Alza.cz řídí vývoj mobilního webu a aplikací pro IOS, Android a Windows Phone. Dozvíte se také, kam se ubírají trendy na poli mobilní e-commerce u nás i na Slovensku.
Na konferenci dále vystoupí a o své zkušenosti se s vámi podělí i generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom Milan Vašina. Tak chyťte příležitosti mobilní mánie za bezdrát a dorazte i vy na Mobile Internet Forum 2016. Zaregistrovat se můžete na webu konference.
Partnery konference jsou eMan, KPMG Česká republika, Seznam.cz a T-Mobile, produktovými partnery jsou Audioteka.cz a ChargeBox. Mediálně akci podporují Digital Economy World, Jablíčkář.cz, mobilenet.cz a SmartMania.cz. Konferenci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network, produkčně zajišťuje Internet Info.