Hlavní navigace

CES je letos online, ale díky virtuální P&G LifeLab jako byste tam byli

Komerční sdělení
Kvůli epidemii se letošní veletrh CES koná celý online, ale někteří vystavovatelé si připravili speciální virtuální instalace, díky nimž se budete cítit, jako byste na veletrhu byli osobně.

Sdílet

Společnost Procter & Gamble na letošním CESu uvedla svoji virtuální platformu P&G LifeLab Everyday. Tato platforma, která je k dispozici účastníkům CESu i veřejnosti, kombinuje digitální tour s virtuální realitou, a předvádí, co je nového v technologiích zaměřených na domácnost, krásu a péči o zdraví.

„V této nepředvídatelné době spotřebitelé stále častěji spoléhají na důvěryhodné a vysoce výkonné produkty, které jim pomohou ulehčit a usnadnit jejich každodenní život,“ řekl Marc Pritchard, vedoucí značek P&G, a dodává: „Naše virtuální P&G LifeLab Everyday ukazuje, jak technologie pohánějí naše inovativní produkty. Vytváříme značky, díky nimž je život o něco jednodušší každý den."

Návštěvníci P&G LifeLab Everyday si budou moci vytvořit vlastního avatara, který jim umožní vstoupit do virtuální platformy. Jako avatar poté mohou návštěvníci prozkoumat výstavu LifeLab a virtuálně komunikovat se zástupci P&G i s řadou technologií a inovací pro domácnost a pro naši planetu. Poslechnout si můžou i videa a prezentace o inovacích inspirovaných spotřebiteli:

  • Oral-B iO: Zubní kartáček, který splňuje všechna očekávání týkající se funkce a výkonu. Jeho magnetický pohon bez tření a nová hlavice kombinují oscilační a rotující štětiny s mikrovibracemi pro profesionální pocit každodenní čistoty. 
  • EC30: Čistší způsob čištění. Produkty EC30 byly přetvořeny do nové podoby tak, aby byly udržitelnější než tradiční tekuté produkty. Inovace bylo dosaženo eliminací vody a zaměřením pouze na nezbytnou chemii. Produkty EC30 se taktéž zbavily plastového obalu.  Produkty EC30 se během několika sekund aktivují vodou, která je přetvoří v silnou účinnou pěnu.
  • Osvěžovač vzduchu Febreze Fade Defy Plug, první masový plug-in s integrovanou technologií mikročipů, který digitálně řídí, kolik vůně se uvolňuje, a to na základě rozsáhlého spotřebitelského výzkumu, který určil časově optimální uvolnění vůně do prostoru a její požadovanou intenzitu. Váš domov zůstane dokonale osvěžený po dobu 50 dní! Osvěžovač je navíc vybaven LED světlem, které se rozsvítí, když je čas na doplnění.
  • Microban 24, revoluce v dezinfekci domácnosti, která udržuje povrchy chráněné před šířením a množením bakterií po dobu 24 hodin, a to i po několika dotycích. 
  • Dawn Powerwash Dish Spray – Pěna aktivovaná rozprašováním snižuje potřebu namáčení nádobí, na kterém ulpěly zbytky jídla, napečené skvrny či odolná mastnota. Působí 5× rychleji a jediné, co budete muset udělat, je: NASTŘÍKAT, SETŘÍT a OPLÁCHNOUT. 
  • 50litrová domácnost je nedávno zahájená iniciativa společnosti P&G, která působí napříč průmyslovými odvětvími a organizacemi a snaží se změnit způsob, jakým se voda užívá doma i v širším městském vodním systému. Cílem je řešení nedostatku vody ve městech. 

Sledování P&G na CES

Účastníci výstavy CES budou mít přístup k virtuálnímu P&G LifeLab prostřednictvím stránky vystavovatele Procter & Gamble. Všichni ostatní návštěvníci se mohou připojit k platformě na adrese www.pglifelab.com. Po registraci si mohou návštěvníci prohlédnout virtuální platformu, zapojit se do konverzací, podívat se na ukázky produktů a živě vysílané akce. Dokonce si budou moci koupit nebo předobjednat vystavené produkty. Kompletní program akcí je k dispozici na webových stránkách.

Po skončení výstavy CES zůstane P&G LifeLab dostupná na www.pglifelab.com. „Rádi bychom využili P&G LifeLab i nad rámec výstavy CES," řekl šéfdesignér P&G Phil Duncan. „Investujeme do této strhující virtuální platformy, protože věříme, že nejlepším způsobem, jak pokračovat v kontaktu se spotřebiteli, partnery, médii a dalšími po celém světě, je pozvat je, aby se k kdykoli nám připojili, ať už jsou kdekoli.“