Hlavní navigace

Chcete vydělávat díky pozitivní uživatelské zkušenosti?

Pokud chcete změnit vaše návštěvníky v zákazníky, poptávky v objednávky a marketing v byznys, přijďte se dozvědět jak na to na čtvrtý ročník UX konference.

Doba čtení: 1 minuta

Na největší české konferenci zaměřené na User experience (UX) se dozvíte, proč se vyplatí zabývat se UX, jak ho trvale zlepšovat ve vaší firmě, ale především jak z něj vytěžit maximum a mít spokojené zákazníky.

Na letošním ročníku UX konference, který se koná 21. května v Praze, vystoupí řada odborníků, kteří rozumí UX a zároveň dokážou vysvětlit jeho význam a důležitost fungování ve firmách. Podělí se s vámi o své zkušenosti, představí konkrétní případové studie a upozorní i na to, co fungovalo a co naopak ne.

Pozvání na konferenci přijal i „UX guru“ Francis Fung z Mitsue-Links, který na konferenci dorazí až z Japonska a na konkrétních příkladech ukáže porovnání UX výzkumů a výzkumů trhu.


Kdo další vystoupí na konferenci?

Tomáš Holan z E.ON Česká republika vám ukáže cestu, jak transformovat polovinu zákazníků do online prostředí.

Pokud se chystáte se svými produkty prorazit ve světě, rozhodně byste neměli zmeškat prezentaci Jakuba France z AVG Technologies. Ta bude o tom, jaké radosti, výzvy a úskalí přináší designování produktů pro globální trhy.

Spoluzakladatel Liftago Ondřej Krátký předvede, jak řešili uživatelské rozhraní jejich mobilní aplikace a jak má i nepatrná změna v UX obrovské byznysové dopady. UX architekt Ján Rojček z AVG Technologies vám na základě svých zkušeností poradí, jak budovat a vést vlastní UX team. Prozradí i to, co fungovalo a co ne v týmech, ve kterých působil.

Konference se bude konat 21. května od 9 hodin v prostorách Oksystem na Praze 4.

Více informací o konferenci, program, profily přednášejících a registrační formulář najdete na stránkách konference>>

Mediálními partnery konference jsou Lupa.cz, MJournal a Živě.cz, podporuje ji Asociace UX. Organizačně konferenci zajišťují TUESDAY Business Network, Dobrý Web a ExperienceU.