Hlavní navigace

Chcete vydělávat díky pozitivní uživatelské zkušenosti?

Pokud chcete změnit vaše návštěvníky v zákazníky, poptávky v objednávky a marketing v byznys, přijďte se dozvědět jak na to na čtvrtý ročník UX konference.
27. 4. 2015

Sdílet

Na největší české konferenci zaměřené na User experience (UX) se dozvíte, proč se vyplatí zabývat se UX, jak ho trvale zlepšovat ve vaší firmě, ale především jak z něj vytěžit maximum a mít spokojené zákazníky.

Na letošním ročníku UX konference, který se koná 21. května v Praze, vystoupí řada odborníků, kteří rozumí UX a zároveň dokážou vysvětlit jeho význam a důležitost fungování ve firmách. Podělí se s vámi o své zkušenosti, představí konkrétní případové studie a upozorní i na to, co fungovalo a co naopak ne.

Pozvání na konferenci přijal i „UX guru“ Francis Fung z Mitsue-Links, který na konferenci dorazí až z Japonska a na konkrétních příkladech ukáže porovnání UX výzkumů a výzkumů trhu.


Kdo další vystoupí na konferenci?

Tomáš Holan z E.ON Česká republika vám ukáže cestu, jak transformovat polovinu zákazníků do online prostředí.

Pokud se chystáte se svými produkty prorazit ve světě, rozhodně byste neměli zmeškat prezentaci Jakuba France z AVG Technologies. Ta bude o tom, jaké radosti, výzvy a úskalí přináší designování produktů pro globální trhy.

Spoluzakladatel Liftago Ondřej Krátký předvede, jak řešili uživatelské rozhraní jejich mobilní aplikace a jak má i nepatrná změna v UX obrovské byznysové dopady. UX architekt Ján Rojček z AVG Technologies vám na základě svých zkušeností poradí, jak budovat a vést vlastní UX team. Prozradí i to, co fungovalo a co ne v týmech, ve kterých působil.

Konference se bude konat 21. května od 9 hodin v prostorách Oksystem na Praze 4.

Více informací o konferenci, program, profily přednášejících a registrační formulář najdete na stránkách konference>>

Mediálními partnery konference jsou Lupa.cz, MJournal a Živě.cz, podporuje ji Asociace UX. Organizačně konferenci zajišťují TUESDAY Business Network, Dobrý Web a ExperienceU.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).