Hlavní navigace

Co pofrčí v obsahovém marketingu v roce 2020?

Odpověď najdete na konferenci Content First 2019. Dozvíte se i konkrétní tipy, jak dělat a nedělat fungující obsah.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Tvořit originální obsah napříč všemi komunikačními kanály, získat publikum a jeho sympatie, notabene ho přeměnit v platící zákazníky je čím dál těžší. Čas od času je zapotřebí trocha inspirace. Té se vám dostane už 21. května na konferenci o obsahovém marketingu Content First 2019.

Podíváme se do kuchyně několika úspěšných case studies od profesionálních marketérů z firem jako jsou IKEA ČR, Mall.tv, Seznam.cz, Forbes.cz, Rock Point, Česká televize, H1.cz, nebo z organizací Britská ambasáda a Člověk v tísni.

Co bude na Content First dobrého?

Jak bude vypadat content marketing v roce 2020 a dál? Co pofrčí a co se vyplatí? Pokud chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok, přijďte si poslechnout Jana Javornického z Elite Solutions. 

I královna Alžběta II. používá sociální sítě. V roce 2014 odeslala svůj první tweet, letos přidala první příspěvek na Instagram. Jak se promítá britská diplomacie a proč je to znalost sociálních sítí jednou z hlavních diplomatických dovedností 21. století? Příklady obsahu britského velvyslanectví přináší Tereza Kosáková.

Jak vypadá komplexní obsahová strategie pro e-shop experta na outdoor? Jak se dá spojením linkbuildingu a obsahové strategie, založené na SEO, růst o desítky až stovky procent? V případové studii vám ukáže Milan Zeman ze Sherpas, jaké výsledky přinesla spolupráce se společností Rock Point.

I královna Alžběta II. používá sociální sítě. V roce 2014 odeslala svůj první tweet, letos přidala první příspěvek na Instagram. Jak se proměňuje britská diplomacie a proč je znalost sociálních sítí jednou z hlavních diplomatických dovedností 21. století? Příklady obsahu (nejen) britského velvyslance v Praze Nicka Archera, který je v současnosti nejsledovanějším zahraničním diplomatem v ČR.

Zábavné i mrazivé ukázky nepovedeného firemního obsahu přijde ukázat novinář Filip Rožánek z DigiZone.cz. Dozvíte se, kudy cesta nevede, proč není dobré nechat důležitou práci na stážistech, co způsobí nešťastně naplánované příspěvky na sítích a kdy musíte šéfovi zamknout klávesnici do stolu.

Pokud právě vy tvoříte firemní obsah, nesmíte chybět v úterý 21. května v budově OKsystem v Praze na konferenci Content First 2019. Zaregistrovat se můžete jednoduše online.

Partnery akce jsou společnosti Elite Solutions, a Seznam.cz, mediálními partnery jsou servery Marketing Journal, MediaGuru.cz, Tyinternety.cz a Newsfeed.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info