Hlavní navigace

Internet Advertising Conference zhodnotí aktuální stav mediálního trhu v ČR

Již za necelý měsíc – 21. dubna 2009 – se uskuteční druhý ročník odborné konference Internet Advertising Conference 2009, která je určena všem zástupcům online inzertního trhu v České republice. Informacemi nabitý program poběží paralelně ve dvou proudech. Hlavní přednáškové pásmo bude soustředěno ve Velkém sále Slovanského domu, zatímco v jednom ze sousedících kinosálů bude program zaměřen na zkušenosti z praxe a panelové diskuse.
2. 4. 2009

Sdílet

Logo IAC

V úterý 21. dubna 2009 se ve Slovanském domě v Praze sejdou zájemci o aktuální novinky v oblasti online marketingu a inzerce. Koná se totiž druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009. Organizá­torem a odborným garantem akce je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), realizátorem společnost Internet Info.

Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na stránkách konference.

Účastníci konference se mohou těšit na nabitý program zaměřený na představení internetu jako jednoho z prostředků pro řešení současné ekonomické situace zadavatelů. Program bude rozdělen do dvou samostatných proudů. Ve Velkém sále Slovanského domu proběhnou například přednášky Romana Galla (PPF), který zhodnotí aktuální vývoj na mediálním trhu, Igora Kalaše (Centrum Holdings SR), jenž přiblíží situaci na Slovensku, nebo Jakuba Macha (Micromedia) s jeho hodnocením novinek v oblasti mobilní inzerce.

V kinosále o dvě patra níže potom budou připraveny panelové diskuse s tématy jako využití inzertního potenciálu videa na internetu nebo budoucnosti mobilního internetu. Chybět nebudou ani case studies o možnostech využití různých druhů internetového marketingu – tématem bude například microsite, budování vztahu s komunitou, mediamix, či PPC.

„Zájem o konferenci ze strany účastníků, ale také vystupujících je letos mimořádný. Potvrzuje to aktuálnost tématu i rostoucí zájem o možnosti online marketingu, který se především v době ekonomické recese setkává u mnoha zadavatelů se zvýšenou odezvou,“

dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.

Akce bude stejně jako v loňském roce zakončena neformálním společenským večerem určeným k networkingu, který se uskuteční v klubu DC1 (pasáž Koruna, Václavské náměstí 1).

Partnery konference jsou Komerční banka a Mediatel, mediálními partnery jsou týdeník Strategie, internetový deník Týden.cz a portál Profit.cz.


Loga partneři

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 406, 110 fax 244 003 220
E-mail: hana.rosicka@i­info.cz; http://www.iinfo.cz

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) (www.spir.cz)

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 53 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Vitalia, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Pod hlavičkou sdružení TUESDAY Business Network pořádá odborné konference zaměřené na IT segment.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).