Hlavní navigace

Content First 2017 je už za týden. Co přinese letošní ročník?

Ústředním tématem bude opět obsah. Dozvíte se, jak ho zlepšit, co funguje na sociálních sítích i jak na úspěšné kampaně s influencery.
31. 5. 2017

Sdílet

Dobrý obsah si často vystačí jen s málem. Zároveň se za ním ale skrývá tvrdá dřina, pot a odříkání. Jak s takovým obsahem vůbec začít, čím své publikum zaujmout a v čem se odlišit od konkurence? Konkrétní tipy na skvělý obsah vám dají ti nejlepší už 7. června na konferenci Content First 2017. Buďte unikátní i ve světě, kde se o to snaží všichni. Ať už řešíte oblečení, B2B služby nebo součástky do aut.

Přijďte se přiučit, inspirovat a popovídat si s těmito profíky z oboru:

Co jsme se za 14 měsíců naučili o měření obsahu

O měření obsahu mluví všichni, ale nikdo ho nikdy neviděl. V Obsahové agentuře se rozhodli to změnit. V průběhu více než ročního zkoumání přišli na to, kdy má měření obsahu smysl a kdy ne. Jakub Bůšek vám odhalí reálná data a odnesete si navíc checklist pro nastartování vlastního měření.

Jak ŠKODA AUTO ČR nastartovala YouTube kanál

YouTube kanál ŠKODA AUTO ČR získával v minulých letech průměrně 160 odběratelů za měsíc a jejich počet rostl spíše skokově. Dnes roste v průměru o více než 1000 odběratelů měsíčně a pyšní se Zlatým středníkem za nejlepší profil na sociálních sítích. Jak uspět na největší videoplatformě, vám poradí Tomáš Gregořica ze ŠKODA AUTO a Peter Mižík ze Zaraguzy.

Dostaňte ten správný content tomu správnému publiku

Zonky mají úspěšný content marketing založený na příbězích lidí. Získejte návody, jak příběhy zpracovat, jak je pojmout a komunikovat. Michal Schindler a Miroslav Esser z pražského startupového studia Creative Dock vás provedou celou cestou od tvoření kvalitního contentu až po jeho cílení na digitálních kanálech.

Kompletní program a profily jednotlivých řečníků najdete na internetových stránkách konference.

Partnerem akce je společnost Imper CZ. Mediálními partnery konference jsou servery Lupa.cz, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).