Dobrý obsah si často vystačí jen s málem. Zároveň se za ním ale skrývá tvrdá dřina, pot a odříkání. Jak s takovým obsahem vůbec začít, čím své publikum zaujmout a v čem se odlišit od konkurence? Konkrétní tipy na skvělý obsah vám dají ti nejlepší už 7. června na konferenci Content First 2017. Buďte unikátní i ve světě, kde se o to snaží všichni. Ať už řešíte oblečení, B2B služby nebo součástky do aut.
Přijďte se přiučit, inspirovat a popovídat si s těmito profíky z oboru:
Co jsme se za 14 měsíců naučili o měření obsahu
O měření obsahu mluví všichni, ale nikdo ho nikdy neviděl. V Obsahové agentuře se rozhodli to změnit. V průběhu více než ročního zkoumání přišli na to, kdy má měření obsahu smysl a kdy ne. Jakub Bůšek vám odhalí reálná data a odnesete si navíc checklist pro nastartování vlastního měření.
Jak ŠKODA AUTO ČR nastartovala YouTube kanál
YouTube kanál ŠKODA AUTO ČR získával v minulých letech průměrně 160 odběratelů za měsíc a jejich počet rostl spíše skokově. Dnes roste v průměru o více než 1000 odběratelů měsíčně a pyšní se Zlatým středníkem za nejlepší profil na sociálních sítích. Jak uspět na největší videoplatformě, vám poradí Tomáš Gregořica ze ŠKODA AUTO a Peter Mižík ze Zaraguzy.
Dostaňte ten správný content tomu správnému publiku
Zonky mají úspěšný content marketing založený na příbězích lidí. Získejte návody, jak příběhy zpracovat, jak je pojmout a komunikovat. Michal Schindler a Miroslav Esser z pražského startupového studia Creative Dock vás provedou celou cestou od tvoření kvalitního contentu až po jeho cílení na digitálních kanálech.
Kompletní program a profily jednotlivých řečníků najdete na internetových stránkách konference.
Partnerem akce je společnost Imper CZ. Mediálními partnery konference jsou servery Lupa.cz, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.