Hlavní navigace

Content First poradí, jak na efektivní obsah. Už za týden

Tipy a rady načerpáte od 14 řečníků z agentur, korporací, menších firem i freelancerů. Seznam, Forbes, Internet Mall, Creative Dock nebo Hithit. Přijďte mezi ně.

Doba čtení: 3 minuty

Odborníci na content marketing budou příští úterý 12. června v Praze přednášet o fungujícím firemním obsahu. Na konferenci Content First vám dá řada z nich nahlédnout do vlastní kuchyně. Nabídnou vám ochutnávku v podobě ukázek realizovaných kampaní s konkrétními čísly a poradí vám, jakými způsoby hledat cesty k úspěšnému obsahu.

Organizátoři si i letos pro uskutečnění 5. ročníku konference o obsahovém marketingu vybrali prostory pražského OKsystemu Na Pankráci. Program celodenní akce bude probíhat od deváté hodiny ranní do půl páté odpoledne a bude rozdělen do několika bloků. Čekají vás případové studie, návody, inspirace a výborný catering. Můžete využít několika coffee breaků k diskusi s řečníky nad vlastními tématy i k navazování nových obchodních kontaktů v rámci networkingu, který je na podobných akcích tak oblíbený. Poslední volná místa je možné si zakoupit přes registrační formulář na internetových stránkách akce.

A jaká témata se na konferenci Content First budou probírat?

Štěpán Horn vám poví, jak ve Forbes dokázali vytvořit obsah, který odebírá 35 000 lidí a jehož reklamní prostor je vyprodán na rok dopředu. Uslyšíte také, jak se jim z nuly podařilo vytvořit newsletter, o němž se lidé baví na obědech, a s jehož obsahem se ztotožňují.

V rozhovoru Jána Simkaniče z vydavatelství Internet Info a Lukáše Záhoře z Internet Mall se dozvíte, zda existuje tajný recept na úspěšné internetové video a jak díky němu můžete dosáhnout obchodního úspěchu. Lukáš ví, o čem mluví. Stál totiž za nejznámějšími internetovými pořady a seriály Stream.cz od Kazmovy ONE MAN SHOW po Kancelář Blaník. O úspěchu Streamu, nových začátcích i životě si budou povídat v dopoledním bloku, tak to nepropásněte.

Michal Schindler založil obsahovou redakci v Creative Docku, která dokáže vytvořit cokoli od sady SMSek až po multimediální projekty. V své přednášce vám prozradí, proč je chyba dělat obsah pro všechny a pro nikoho, spoléhat jen na kvantitativní měření, a proč nejde úspěch předvídat, ani kopírovat.

Firemní logo jako ego značky do detailu rozebere Idea Designer & Brand Architect Lumír Kajnar. Myslíte si, že větší znamená lepší? Řekneme si, jestli se bez loga můžeme vůbec obejít. Podíváme se ale také na to, jestli je logo existenciální otázkou firmy a proč se stalo samostatným tématem diskuse, komu to prospívá a komu škodí.

Využíváte ve své komunikaci Messenger Bots? Inspirujte se od těch, co mají úspěšné kampaně už za sebou. O chatovacím ďáblu pro Kinder Bueno, který svým tvůrcům vytřel vlastními výsledky zrak, bude mluvit Daniel Šilha ze Socialsharks. Dozvíte se, co mu předcházelo, co následovalo a proč je z dlouhodobého hlediska dobré budovat loajální komunity.

Co dělat, když vás lidi nemají rádi? Kvalitní a pečlivě vytvářený obsah dokáže nejenom sbírat palce a srdíčka, ale v dlouhodobém měřítku i měnit sentiment okolo celé značky. Přijďte si poslechnout, jak Jiří Markvart s kolegy z Follow Bubble pomohli Mekáči rozprášit hoaxy, umlčet hejtry a s minimálními náklady nasbírat oddané ambasadory.

Na celý program konference se můžete podívat na internetových stránkách.

Partnery konference jsou monitora a Seznam.cz, produktovým partnerem je Trenýrkárna.cz, mediálně ji podporují servery Lupa.cz, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.