Hlavní navigace

Czech Internet Forum 2011 – konference, na níž nemůžete chybět

Již po šesté se koná bilanční konference Czech Internet Forum, která se bude věnovat marketingovým a mediálním tématům, pokusům médií prorazit v mobilním světě a v nespolední řadě start-upům, jimž se pořadatel Lupa.cz věnuje i v samostatné sekci svých stránek.
7. 11. 2011

Sdílet

Letos se koná již šestý ročník tradiční bilanční konference Czech Internet Forum 2011, jejímž organizátorem je server o českém internetu Lupa.cz. Program konference se opět více posouvá směrem k marketingovým a mediálním tématům. Osou programu budou přednášky předních odborníků na internetový byznys, média a telekomunikace, diskusní panely, rozhovory, workshopy a v neposlední řadě networking. Nebudou chybět ani přehlídky úspěšných start-upů a názory zajímavých lidí, kteří s internetem přicházejí do styku v rámci svých projektů na pomezí více oborů.

Program konference je rozsáhlý, proto je rozdělen do dvou bloků, probíhajících paralelně ve dvou sálech. V prvním sále se budou konat přednášky spíše na mediální a marketingová témata, o pokusech médií prorazit v mobilním světě a budou předávány zkušenosti nejen domácích, ale i zahraničních odborníků.

Moderátor Martin Kopta uvede přednášky takových odborníků jako je třeba Martin Michek (Lidové noviny), který se bude věnovat tomu, jak se Lidovým novinám daří na iPadu; Lucie Tvarůžková (Economia) sdělí své zkušenosti s reloadem IHNED.cz. V druhé polovině konferenčního dne budou mít posluchači možnost vyslechnout přednášky zahraničních odborníků Paula Goodeho (comSkore Europe) a Filipa Pieczyńskiho (Gemius). První z uvedených řečníků bude hovořit o tom, jak maximalizovat výnosy investicemi do digitálního marketingu a druhý na téma 007 Quantum online výzkumu.

Ve druhém sále, jehož programem účastníky provede Josef Šlerka (Ataxo Interactive), se bude více diskutovat o start-up prostředí v ČR a konkrétních projektech na webech, sociálních sítích, dále o webové analytice a obecně o digitálním marketingu.

Program zahájí svým příspěvkem Mendel, Darwin a evoluce českého internetu Michael Rostock Poplar (investor) tradičně netradičním pohledem úspěšného investora a nejdrsnějšího porotce pořadu Den D na online podnikatelské prostředí. Po něm se ujme slova Jiří Hlavenka (FAYN Telecommunications) na téma Mysli lokálně, jednej lokálně, což nebude nic jiného než lehce provokativní náhled zkušeného internetového podnikatele na světovost českých start-upů. Z dalších řečníků jmenujme např. Robina Razsku (Tapmates Inc.), s nímž bude veden rozhovor o tom, jak se start-upuje v New Yorku, nebo Petru Pšánskou (ZUNO Bank), jež se podělí o strategie a skutečnou realitu zapojení banky do sociálních sítí na webu. 

Kompletní program a odborné životopisy všech přednášejících a jsou k dispozici na stránce konference, kde je i registračního formulář, jehož vyplněním se zájemci mohou na konferenci přihlásit. 

Na pořádání konference se podílí server o českém internetu Lupa.cz. Hlavním partnerem konference je český internetový vyhledávač Seznam.cz. Roli partnerů zaujali Asseco Solutions, Allegro Group, DIRECT Pojišťovna, ET NETERA, Gemius, GoPay, H1, mojeID, Nokia a uLikeIT. Hlavní mediální partnerství náleží týdeníku o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě Marketing & Media. Mediálním partnery jsou servery Aktuálně.cz, E15, Media Guru, ČRo Rádio Česko, SvětAndroida.cz a Živě.cz, a dále měsíčníky Strategie a TREND Marketing. Produktovými partnery jsou společnosti inmite a JaneBond. Produkčně je konference zajištěna společností Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).