Na celodenní odborné konference Czech Internet Forum se letos bude hlavně debatovat. Přijdou přední osobnosti mediahousů, mediálních agentur, inzerentů i renomovaní novináři. To vše v neformálním prostředí Divadla Archa již za dva týdny.
Jako jeden z moderátorů konference CIF se na ni těším a zároveň z ní mám strach. Protože takhle šílený formát, postavený na velkých improvizovaných diskusích, jsme ještě nikdy nedělali, protože problematika médií je výbušná a načasování nejlepší možné – nebo nejhorší, jak se to vezme. Na konferencích se většinou spíš opakují staré myšlenky než tvoří nové. Ale tady máme téma, kdy právě teď staré myšlenky definitivně došly. Buď tam něco úžasného vymyslíme, nebo se popereme, nebo odejdeme všichni jako troubové – všechny ty možnosti jsou divácky docela atraktivní…,
uvádí Petr Koubský, jeden z moderátorů konference.
A jaké debaty na účastníky čekají?
Co čeká českou mediální scénu v roce 2014
Pozvání do této debaty přijali: Libuše Šmuclerová (Ringier Axel Springer), Michal Feix (Seznam.cz), Roman Latuske (MAFRA), David Hurta (Mladá fronta), Daniel Grunt (Prima), Pavel Krbec (CET21), Regina Sehnalová (BigMedia), Jiří Svoboda (GroupM), Petr Bažant (OmnicomMediaGroup), Jaromír Skopalík (nezávislý konzultant, dříve šéf BauerMedia), Vladimír Piskáček (Economia), Daniel Šturm (marketingový konzultant, dříve šéf marketingu České spořitelny) a Petr Král (Těžkáváha.cz, dříve marketingový šéf Mall.cz). Moderují Petr Koubský a Ján Simkanič.
Co je kvalitní obsah a jak si za něj nechat zaplatit
Své názory představí renomovaní novináři, kteří opravdu vědí, co je kvalitní obsah: Miroslav Motejlek (Motejlek.com), Jindřich Šídlo (Economia), Josef Bouška (Cook Communications), Jan Majer (Psychologie.cz), Tomáš Bella (dříve Piano Media), Saša Uhlová (DeníkReferendum.cz) a Robert Čásenský (MF DNES). I tuto debatu moderuje duo Koubský – Simkanič.
Můžou mobily uživit média?
Michal Klíma (Tablet Media), David Lorenc (Seznam.cz), Jiří Budinský (Allegro Group), Patrick Zandl (Energomonitor.cz) a Lucie Tvarůžková (Hospodářské noviny) v další debatě moderované Petrem Koubským a Jánem Simkaničem.
Nové formy cílení a plánování online reklamy
Největší popularizátor nejmodernějších trendů plánování internetové reklamy Matěj Novák vyzpovídá své hosty. Budou jimi: Jiří Malý (Neo@Ogilvy), Miloš Kriššák (H1.cz), Jan Zdarsa (Google).
Už se vyplácí prodávat e-knihy?
Nejdůležitější osobnosti e-knižního trhu v hodinové debatě: Olga Biernátová (Neoluxor), Hana Žáková (Alza.cz), Václav Kadlec (Albatros Media), Tomáš Baránek (Melvil Publishing) a Jiří Vlček (Palmknihy.cz). Moderuje Alžběta Havlová.
Czech Internet Forum ale nebudou jen debaty. S prezentacemi vystoupí například Richard Hunt, Petr Lelovič, Josef Šlerka či Roman Vaněk.
Kompletní program konference najdete ZDE.
Generálním partnerem akce je Seznam.cz a hlavním partnerem UPC Business. Mezi další partnery patří Active24, Agmo, APSIS, Etnetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, MojeiD a T-Mobile. Mediálními partnery jsou E15.cz, MediaGuru, MobilMania.cz, STRATEGIE, TyInternety.cz, Živě.cz. Organizátorem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.