Big data, open data, geodata i finanční data jako podklady plánů a strategií můžete najít všude kolem. Stačí je jen posbírat a využít ve svůj prospěch.
Ale kde je hledat? Jak je zpracovat? A k čemu vám pak vlastně budou? To všechno se dozvíte ve čtvrtek 15. června na konferenci MarComDATA.
Na co se můžete těšit?
● Máte svá marketingová data pod kontrolou? Co když už s nimi někdo pracuje? Guru programatického marketingu Jiří Malý na praktické ukázce náhodného webu ukáže, co všechno se může stát i vám.
● Jeho kolega z Programmatic a jeden z nejlepších analytiků mediálního trhu v ČR Miroslav Kůta prozradí, jaká data máte bez problémů už teď k dispozici, jak se k nim můžete dostat i jak sbírat další data z webů, aplikací, display nebo programmatic kampaní.
● Ghislain Lefebvre z Oracle Czech ukáže příklady, kdy implementace DMP (Data Management Platform) přinesla skutečnou revoluci do marketingu konkrétních značek.
● Ondřej Bartůněk a Adam Nykles z Adform během své přednášky prozradí, jak vytěžit z DMP maximum. Chybět nebudou ani praktické ukázky.
● Jak řeší data velký mediální dům Czech News Center? Hubert Gall vám poví, jaké zdroje dat vydavatel využívá a jak s nimi pracuje. I jak je to s vlastnictvím těchto dat.
● Jak se v Seznamu pracuje s daty, jaké jsou možnosti cílení v jednotlivých reklamních formátech i co Seznam.cz plánuje v letošním roce ještě více rozvíjet, řekne Jakub Novotný ze Seznam.cz.
● Ze které strany se pustit do GDPR? Praktické minimum získáte od Kateřiny Hrubešové ze Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
Další podrobností o programu konference najdete na webu akce.
Přijďte se inspirovat, jak správně pracovat s daty, a rezervujte si své místo včas. Konference MarComDATA se koná ve čtvrtek 15. června od 9:00 v OKsystem na Praze 4.
Partnery konference jsou KPMG Legal, Oracle Czech a Red Media. Odborným garantem je PROGRAMMATIC. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.