Debata se zástupci AdBlocku nejen o budoucnosti internetové reklamy

Blokování internetové reklamy je jedno z největších témat současného mediálního trhu. Způsoby blokování reklamy se stále množí, a podíl blokujících stále stoupá. I o tom bude IAC.
29. 3. 2016

Sdílet

Nejvýznamnější česká odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu se koná už v úterý 12. dubna v Clarion Congress Hotel Prague. 4 programové bloky, přes 500 účastníků a více než 40 přednášejících z českých i zahraničních firem, vydavatelství a agentur  – takový bude letošní ročník Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).

Na konferenci vystoupí řada zahraničních řečníků, které můžete v Česku vidět vystupovat poprvé. Mezi ně patří i zástupci AdBlocku Gabriel Cubbage a Anton Boegler.

Blokování internetové reklamy je jedno z největších témat současného mediálního trhu. Způsoby blokování reklamy se stále množí, jsou jednodušší a podíl uživatelů, kteří reklamu nezobrazují, postupně narůstá. Uživatelé si přitom často neuvědomují, že reklama je platidlem, kterým se za obsah platí. A že tím mohou způsobit svým oblíbeným médiím zásadní problém.Jaká je budoucnostinternetové reklamy? Skončí? Nebo bude obsah jen placený? Je legitimní zasahovat do fungujícího obchodního modelu? Co se dá od blokovačů reklamy očekávat a jaké mají plány? I o tom budou mluvit Gabriel Cubbage a Anton Boegler z AdBlock.

Kdo je kdo na poli blokování reklamy? Kdo na něm vydělává a kdo prodělává? Na to odpoví Petr Bednář z VLTAVA-LABE-PRESS, který během své prezentace odhalí „mapu bitevního pole v Adblockingu“. Na závěr i naznačí, jaká řešení se vydavatelům vlastně nabízí.

Řada marketérů považuje programmatic jen za výkonnostní nástroj. Damian Huba z Google vám ale ukáže, jak se dá využít i pro brandové kampaně. Prozradí, jak správně využít existující data spolu s automatizovanými procesy k budování poutavých a výrazných online kampaní s pomocí programatického řešení.

Aet Rahe pracovala poslední tři roky na estonském ministerstvu ekonomiky a komunikace. Představí, jak překlápěli státní administraci na online platformu. Navíc prozradí, jaké jsou možnosti a úskalí přechodu z fyzických kartoték a šanonů na digitální platformu. Přijďte zjistit, jestli je něco podobného možné i v Česku.

 

Matrix tě má. Velký bratr tě sleduje. Co bude dál? Tak to je název přednášky, které se můžete zúčastnit na závěr celé konference. V dnešní době je již velká část světa pod vlivem digitálních obrazovek, což otevírá bránu virtuální reality čím dál tím mladším jedincům. Jaký vliv to bude mít do budoucna? Další generaci je předpovídán nejrychlejší pokrok v historii lidstva. Je to dobře či ne? Nejen o tom bude mluvit významná osobnost české reklamy Petr Václavek. Jeho práce je charakteristická výjimečnou kreativitou i kontroverzí. Momentálně působí jako digital account director kuvajtské reklamní agentury Impact & Echo BBDO a má za sebou více jak 20 let práce v reklamě a digitálu.

Kompletní program a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference.

Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).